تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشی عناب | آموزش طرز تهیه ترشی عناب پر خاصیت

ترشی عناب

ترشی عناب یکی از ترشی های خوشمزه و پر خاصیت است که با عناب تهیه می شود و روش تهیه ترشی عناب را در این مطلب به شما آموزش می دهیم.

آموزش روش تهیه ترشی عناب خوشمزه

ترشی عناب هم خوشمزه است و هم بسیار پر خواص است و اگر طعم عناب را می پسندید پس می توانید همین الان ترشی عناب را درست کنید.

مواد لازم برای ترشی عناب عناب 300 گرم آب به مقدار لازم آب لیموی تازه نصف پیمانه رب گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری  سرکه سفید یا قرمز نیم لیتر شکر قهوه ای 3 قاشق غذاخوری نعنای خشک 2 قاشق غذاخوری نمک یک قاشق چای خوری فلفل سیاه پودر شده یک قاشق چای خوری طرز تهیه ترشی عناب

عناب را درون ظرف بریزید و آب لیمو را با مقداری آب روی آن بریزید و با یک قاشق عناب را طوی هم بزنید که خوب زیر و رو شود.

یک وزنه سنگین را روی عناب ها قرار دهید تا به صورت کامل در آب فرو بروند و خیس بخورند و بگذارید تا 4 ساعت به همان حالت باقی بمانند.

سپس عناب را درون آبکش بریزید و زیر شیر اب سرد خوب بشویید.

در این مرحله سرکه را درون قابلمه بریزید و شکر را هم به آن اضافه نمایید.

رب گوجه فرنگی را در این مرحله به آن اضافه کنید.

شعله گاز را روشن کنید و هنگامی که این ترکیب کاملا به جوش آمد بگذارید به مدت 10 ثانیه چند قل بزند تا بوی خامی رب گرفته شود.

در این مرحله عناب ها را اضافه کنید و بگذارید همراه باقی ترکیب 3 دقیقه جوش بخورد و سپس حرارت را خاموش کنید.

پس از اینکه ترشی شما نیمه سرد و ولرم شد، نمک و نعناع و فلفل را هم اضافه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشی عناب | آموزش طرز تهیه ترشی عناب پر خاصیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..