تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در صورت مدیریت مصرف برق در تابستان خاموشی نخواهیم داشت

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت نیروی برق قم مطرح کرد؛

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ سید محمد ارجمندزاده مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت نیروی برق قم گفت: وضعیت مصرف، بار و دمای هوا سه مولفه‌ای است که خاموشی‌های با برنامه را تعیین می‌کند و تمام تلاش شرکت توزیع نیروی برق جلوگیری از خاموشی‌های با برنامه در استان است.

وی در عین حال تصریح کرد: اگر دمای هوا و مصرف برق افزایش یابد، احتمال اعمال محدودیت‌هایی در استفاده از برق وجود دارد که البته این محدودیت‌ها به صورت عمومی نخواهد بود.

به گفته وی، با افزایش مصرف ممکن است خاموشی در برخی پست‌ها و خطوطی که محدودیت ظرفیت دارند، اعمال شود و بخش دیگری از خاموشی‌ها نیز بر اثر عملکرد سیستم‌های حفاظتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات تامین و توزیع شرکت برق خواهد بود.

ارجمندزاده بیان کرد: نیروگاه‌های برق آبی که سال گذشته دچار محدودیت آب بودند و برق تولید نمی‌کردند، با بارندگی‌های امسال، وارد مدار شده اند.

وی در عین حال افزود: تصور عدم اعمال خاموشی‌های با برنامه به دلیل بارش‌های خوب امسال، نادرست است و همچنان محدودیت‌هایی در خطوط توزیع و انتقال در تابستان وجود دارد که مشترکان باید مصرف بهینه را مدنظر داشته باشند.

وی با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم و مدیریت مصرف برق، گفت: مشترکان در ساعات اوج مصرف حداقل مصرف برق را داشته باشند تا بین میزان تولید و مصرف توازن ایجاد شود و بدون خاموشی تابستان را پشت سر بگذاریم.

مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت برق قم اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مصرف برق در تابستان مربوط به سیستم‌های سرمایشی و کولر‌های گازی است که باید استفاده از این وسایل به ویژه در زمان اوج مصرف مدیریت شود.

حدود ۵۲۸ هزار و ۱۹۰ مشترک برق در قم وجود دارد که ۳۶ درصد برق در استان مربوط به بخش خانگی، ۲۷ درصد بخش صنعت، ۱۵ درصد کشاورزی، ۱۱ درصد عمومی، ۹ درصد سایر مصارف است و ۲ درصد نیز در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

انتهای پیام /الف

خاموشی‌های با برنامه طی تابستان در قم اعمال نمی‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در صورت مدیریت مصرف برق در تابستان خاموشی نخواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..