تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح پیشنهاد ایجاد مناطق سه‌گانه آزاد در مازندران تصویب شد

ساعت: 08:14 منتشر شده در مورخ: 1398/02/25 شناسه خبر: 1486096

با موافقت کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور؛

طرح پیشنهادی استانداری مازندران در خصوص ایجاد منطقه آزاد در سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور، طرح پیشنهادی استانداری مازندران بابت منطقه آزاد در مناطق سه‌گانه امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در جلسه این کارگروه با توجه به سیاست‌های دولت و بر اساس موقعیت ویژه‌ای که مازندران دارد، سه منطقه پیشنهادی استانداری با مرکزیت بنادر امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر با رعایت شاخص‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مورد بررسی و مطالعه کارشناسی دقیق قرار گرفت و  به تصویب رسید.

این گزارش حاکی است ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران که از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه اقتصادی استان بود پس از تهیه طرحی با سه لکه و توافق‌های صورت گرفته در استان نهایتا در جلسه کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق مناطق آزاد کشور با حضور نماینده عالی دولت در مازندران به تصویب رسید.

ایجاد مناطق آزاد تجاری از جمله ابزارهای توسعه اقتصادی است که می‌تواند موجب انتقال فناوری، جلب سرمایه، اتصال به بازارهای جهانی و در نهایت موجب رشد و توسعه اقتصادی شود، امری که پس از ده‌ها سال انتظار مردم دیار تبرستان، در چند قدمی تحقق قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح پیشنهاد ایجاد مناطق سه‌گانه آزاد در مازندران تصویب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..