تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت ۹۸۵ نفر در کبودرآهنگ تکذیب شد

مسمومیت ۹۸۵ نفر در کبودرآهنگ تکذیب شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس اولیاسمیع مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان، با بیان اینکه انتشار مسمومیت ۹۸۵ نفر از اهالی یک روستا، اشتباه مسئول اورژانس کبودرآهنگ در اطلاع رسانی بوده و باعث ایجاد موج خبری غلط شده است، مطرح کرد: تنها ۷ تن از اهالی روستا به علت مسمومیت شدید ناشی از گاز گوگرد به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند؛ سایر مصدومین نیز دچار مسمومیت جزئی شدند که در محل به مشکل آنان رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه بر اثر استنشاق گاز شیمیایی ناشی از شستشوی منبع آغشته به مواد شیمیایی در محیط و انتشار بخار شیمیایی در هوا، برخی از اهالی روستا دچار مسمومیت جزئی از جمله سرگیجه و تهوع شده بوند، گفت: طی تماس اهالی با شماره ۱۱۵ پرسنل و کارشناسان بهداشت محیط با حضور در روستای یاد شده اقدام به بررسی منبع این گاز کردند؛ در این بین ۷ نفر از افرادی که در معرض آلودگی استنشاقی بیشتر بوده اند، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ منتقل می‌شوند.

اولیا سمیع با تاکید بر اینکه هیچ‌یک از مراجعه کنندگان نیاز به بستری نداشته‌اند، افزود: پس از تحت نظر قرار گرفتن چند ساعته، این مسمومین از مرکز درمانی مرخص شده و هم اینک وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/م

تکذیب مسمومیت در کبودرآهنگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت ۹۸۵ نفر در کبودرآهنگ تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..