تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب دیدگی جیمز باند، باعث توقف فیلمبرداری شد!!

در حالی که کری فوکوناگا کارگردان جیمز باند اعلام کرد فیلمبرداری سکانس های جاماییکا به اتمام رسیده، آسیب دیدگی دنیل کریگ ادامه کار را زیر سوال برده است

آسیب دیدگی دنیل کریگ در جیمز باند

به نقل از آسوشیتدپرس، دیروز کری فوکوناگا کارگردان فیلم بعدی جیمز باند خبر داد کار فیلمبرداری جیمز باند ۲۵ در جاماییکا تمام شد و گروه باید راهی لوکیشن بعدی شوند.

در همین حال منبع دیگری اعلام کرد دنیل کریگ بازیگر ۵۱ ساله بریتانیایی به دلیل آسیب دیدگی مچ پا فعلاً نمی‌تواند کار را ادامه دهد.

«سان» خبر داد استودیو پاین‌وود در لندن فیلمبرداری در این آخر هفته را به دلیل جراحت کریگ کنسل کرده است.

آسیب دیدگی جیمز باند,آسیب دیدگی دنیل گریک,فیلم جدید جیمز باند
پایان سکانس‌های جیمز باند در جاماییکا

کارگردان این فیلم که جایگزین سم مندس سازنده «اسپکتر» و «اسکای فال» شده است، در اینستاگرام نوشت: کار جاماییکا تمام شد، بعدی شروع می‌شود …

البته او هیچ توضیحی درباره اینکه قسمت بعدی کی و کجا فیلمبرداری می‌شود، نداده است. وی در طول فیلمبرداری تصاویر مختلفی از لوکیشن و مراحل کار منتشر کرد. پیشتر اعلام شده بود ایتالیا، لندن و نروژ از لوکیشن‌های این فیلم هستند.

تقریباً همه معتقدند این آخرین فیلمی است که دنیل کریگ در آن در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود.

آسیب دیدگی جیمز باند,آسیب دیدگی دنیل گریک,فیلم جدید جیمز باند
توقف فیلمبرداری جیمز باند

فیلمبرداری این فیلم از ماه پیش در جاماییکا شروع شد و کارگردان در حالی که اعلام کرده بود کار در این کشور به پایان رسیده چیزی از مصدومیت کریگ نگفته بود.

به تازگی اعلام شد فیلمنامه جیمز باند ۲۵ که هنوز بی عنوان است سرانجام به طور کامل بازنویسی شد و کری فوکوناگا با همکاری فوئب والر بریج و خود کریگ این کار را انجام دادند.

این فیلم قرار است آوریل سال آینده اکران شود و برخی شایعات حاکی از این است که فیلم بازسازی فیلم ۱۹۶۸ مجموعه‌ای با عنوان «در خدمت سرویس مخفی علیاحضرت» است.

امسال رامی مالک نقش دشمن اصلی جیمز باند را بازی می‌کند.

بیشتر بدانید : جیمز باند، جاسوسی که همه عاشقش هستند!

بیشتر بدانید : چرا دانیل کریگ برای نقش جیمز باند انتخاب شد؟

بیشتر بدانید : ماشین خاص و لاکچری جیمز باند، با قیمت 250 هزار پوند + عکس

بیشتر بدانید : مونیکا بلوچی زن جذاب و فریبنده جیمز باند! عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب دیدگی جیمز باند، باعث توقف فیلمبرداری شد!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..