تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش زیدان برای فیکس شدن پسرش در رئال مادرید!

روزنامه مارکا امروز صفحه اول خود را به لوکا زیدان، پسر زین‌الدین زیدان، سرمربی این تیم اختصاص داد و گفت زیدان قصد دارد فصل آینده از لوکا به عنوان سنگربان دوم رئال استفاده کند

ریسک بزرگ زیزو: لوکا زیدان، دروازه‌بان دوم رئال مادرید

روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان قصد دارد فصل آینده از لوکا زیدان، پسرش پشت سر تیبو کورتوا، سنگربان اول رئال، به عنوان دروازه‌بان دوم تیم استفاده کند. مارکا می‌گوید زیدان روز جمعه گذشته در مکالمهای که با کیلور ناواس داشته این موضوع را به او اطلاع داده و از ناواس خواسته باشگاه را ترک کند.

زمانی که تیبو کورتوا، برنده دستکش طلایی جام جهانی روسیه تابستان گذشته بعد از پایان جام جهانی به برنابئو آمد به ناواس 32ساله ملحق شد که سنگربان اول رئال مادرید بود. آن زمان دیگر گزینه دروازه‌بانی رئال آندری لونین بود.

در آن زمان مدیران ارشد باشگاه به خولن لوپتگی سرمربی وقت‌شان گفتند از کورتوا بیشتر بازی بگیرد تا او کم کم به دروازه‌بان اول رئال تبدیل شود، هدفی که مدیریت رئال از ابتدا دنبال می‌کرد.

اما لوپتگی از همان ابتدا برنامه خاص خود را در پیش گرفت به این ترتیب که از کورتوا در لالیگا استفاده کرد و در بازی‌های لیگ قهرمانان ناواس را درون دروازه گذاشت. بعد از آنکه سانتیاگو سولاری جانشین لوپتگی شد کورتوا به دروازه‌بان اول بی چون و چرای رئال تبدیل شد و از ناواس تنها در بازی‌های جام حذفی استفاده شد.

با آمدن زیدان اما ناواس دوباره در برخی بازیهای لالیگا درون دروازه رئال ایستاد تا بعضی‌ گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن باشد که زیدان او را به کورتوا ترجیح می‌دهد. اما مارکا می‌گوید زیدان چند روز پیش در جریان تمرین رئال به ناواس گفته که او مهره اضافی است و باشگاه دیگر به خدماتش نیاز ندارد.

مارکا می‌گوید مدیران ارشد رئال به زیدان گفته‌اند که فصل آینده تیم باید با یک دروازه‌بان اصلی و یک جایگزین جوان در رقابتها شرکت کند. به گزارش مارکا، حالا روشن است که زیدان ترجیح می‌دهد به عنوان  جایگزین جوان کورتوا از پسرش لوکا استفاده کند و نه لونین.

 لوکا زیدان 21ساله اولین بازی‌اش برای تیم بزرگسالان رئال را در آخرین روز فصل گذشته در بازی مقابل ویارئال انجام داد. اما در شروع فصل جدید ستاره بخت لوکا غروب کرد و او عملاً به دروازه‌بان چهارم رئال تبدیل شد. لوکا برای اینکه بتواند شرایط مسابقه را تجربه کند برای تیم کاستیا در دسته سه فوتبال اسپانیا به میدان می‌رفت.
اما بعد از جدا شدن کیکو کاسیا از رئال و پیوستنش به لیدز، لوکا به دروازه‌بان سوم رئال تبدیل شد و زمانی که پدرش دوباره سکان هدایت رئال را به دست گرفت به لوکا اجازه داد در بازی مقابل اوئسکا در ماه مارس در استادیوم سانتیاگو برنابئو به میدان برود.

با اینحال مارکا می‌گوید مدیریت باشگاه با ایده زیدان برای استفاده از لوکا به عنوان دروازه‌بان دوم چندان موافق نیست و ترجیح می‌دهد از لونین در این پست استفاده شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش زیدان برای فیکس شدن پسرش در رئال مادرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..