تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظفر: قرار بود شوراها کمک مدیران باشند نه معارض آنان

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد نقش احزاب در تثبیت شوراها گفت: در اینکه تصمیمات شورایی، توجه به عقول جمعی و استفاده از صاحب نظران شوراها مورد تاکید اسلام است شکی نیست؛ به همین دلیل انقلاب اسلامی برای این موضوع اهمیت ویژه‌ای قائل است.

وی افزود: در قانون اساسی هم در قالب موضوعات متعددی به اهمیت بحث شوراها به آن پرداخته است، اما متاسفانه شوراها هنوز نتوانسته‌اند نقش ویژه خود را در تصمیم سازی حکیمانه نشان دهند.

مظفر با اشاره به برخی از ضعف‌های شوراها گفت: متاسفانه آن‌ها بیشتر جنبه کارکردهای سیاسی پیدا کرده را کاهش می دادند نه اینکه هزینه‌ها را چند برابر کنند؛ قرار بود حل مشکلات مردم را آسان کنند نه اینکه پیچ و خم‌های فراوان تری را در مسیر حل مشکلات آن‌ها قرار دهند.

مظفر در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم که همچنان شوراها نتوانستند کارکرد حقیقی خود را پیدا کنند، جمع بندی آسیب‌های آن خیلی بیشتر از وضع موجود است.

23215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظفر: قرار بود شوراها کمک مدیران باشند نه معارض آنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..