تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمانی وزیر موفق و بابرنامه است/ باید جلوی دلال بازی خودرو گرفته شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رحمانی در دوره نمایندگی در مجلس در ریاست کمیسیون صنایع موفق عمل کرده، گفت...

گروه اقتصادی: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رحمانی در دوره نمایندگی در مجلس در ریاست کمیسیون صنایع موفق عمل کرده، گفت: ایشان در وزارت صمت هم ضمن تبدیل بسیاری از تهدیدها به فرصت، موفق عمل کرده است.

رحمانی وزیر موفق و بابرنامه است/ باید جلوی دلال بازی خودرو گرفته شود

یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه آقای رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت را از سالها قبل می شناسد، گفت: ما 12 سال با هم در مجلس همکار بودیم و ایشان سالها ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را بر عهده داشت که بسیار موفق عمل کرد.

وی با فوق العاده توصیف کردن عملکرد رحمانی در مجلس افزود: آقای رحمانی فردی با برنامه است و چون به قوانین آشنائی دارد، قانونمند عمل می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه به آقای رحمانی برای تصدی وزارت صمت رای داده، تصریح کرد: مطمئن بودم و هستم که ایشان چون برنامه محور است مشکلات وزارتخانه را به خوبی می شناسد و درصد رفع آنها برنامه ریزی می کند.

بت کلیا با بیان اینکه آقای رحمانی در سر و سامان دادن کارخانجات، کارگاههای تولیدی، موضوعات بازرگانی و ارزهای دولتی موفق عمل کرده، اظهار داشت: ایشان قدمهای بسیار خوبی برای مبارزه با فساد و رانت خواری برداشته و دست مفسدین را کوتاه کرد.

وی تاکید کرد: وزیر صمت برای بهبود وضعیت موجود و مبارزه قاطع با فساد و دلال بازی برنامه هایی خواهد داشت که با اجرای آنها چالش ها و مشکلات وزارتخانه کاهش می یابد.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی دلال بازی در بازار خودرو را یکی از چالش های این وزارتخانه دانست و گفت: از آقای رحمانی می خواهیم که با دلال بازی در بازار خودرو مباره کند و جلوی دلال بازی گرفته شود.

بت کلیا با بیان اینکه قطعا وزیر صمت برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم تلاش می کند، تصریح کرد: امید است با حذف دلال بازی، شاهد کاهش قیمت خودرو باشیم و آن اتفاقی که باید در این وزارتخانه می افتاد، بیفتد.

وی تاکید کرد: آقای رحمانی توانایی مقابله با دلالان و مفسدین را دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تحریمهای ایران از سوی آمریکا گفت: متاسفانه این تحریمها باعث شد تا واردات لوازم یدکی با مشکل مواجه شود و قیمت ها افزایش یابد. البته این موضوع از کنترل همه خارج است.

بت کلیا گفت: امید است آقای رحمانی با حذف دلال بازی و کاهش قیمت خودرو ثبات در بازارف جایگاه خود را به خوبی نشان دهد.

وی با بیان اینکه باید برای بهبود وضعیت خودرو و بازار به وزیر صمت فرصت داد، تاکید کرد: آقای رحمانی موفق عمل کرده و کارنامه موفقی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمانی وزیر موفق و بابرنامه است/ باید جلوی دلال بازی خودرو گرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..