تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




براردی و علاقه به حضور در لیورپول

مهاجم ایتالیایی ساسولو از تیمی که دوست دارد در آن بازی کند نام برد

دومنیکو براردی، ستاره ایتالیایی ساسولو، ابراز امیدواری کرد فصل بعد در لیورپول بازی کند.

چند سال قبل  دومنیکو براردی به عنوان استعداد اول فوتبال ایتالیا محسوب می شد و بسیاری معتقد بودند او میراث دار ستاره های تاریخ آتزوری خواهد شد. اما افت ناگهانی و البته مصدومیت های متوالی باعث تغییر شرایط دومنیکو براردی شد و حالا او که به دنبال جدایی از ساسولو است، از لیورپول به عنوان مقصد بعدی مورد علاقه خود نام برد؛ تیمی که در گذشته به دنبال جذب این ستاره ایتالیایی بود.

براردی و علاقه به حضور در لیورپول

دومنیکو براردی گفت: "اگر پیشنهادی از تیمی چون میلان یا دیگر باشگاه ها برای جذب من برسد، احتمال انتقال به آن را با باشگاه مطرح کرده و شرایط را ارزیابی خواهم کرد.

اگر بدانم پیشنهاد خوبی برایم وجود دارد، آنگاه به باشگاه ساسولو خواهم گفت که اجازه جدایی من را صادر کند و به سمت آن پیشنهاد خواهم رفت.

اگر قرار به انتخاب باشد، من علاقه دارم در لیورپول بازی کنم. تغییر باشگاه برای من دشوار خواهد بود اما دیگر از رخ دادن چنین اتفاقی نمی ترسم و آماده تغییر باشگاه هستم. اولویت بعدی من این است در تیمی بازی کنم که در اروپا به میدان می رود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «براردی و علاقه به حضور در لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..