تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 2 جسد دیگر در پرونده قتل مرموز در هتل / 3 جسد هم قبلا کشف شده بود+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به دنبال باز شدن پرونده‌ای عجیب در ایالت بایرن آلمان و کشف سه جسد در اتاق یک هتل، هم‌اکنون دو جسد دیگر در خانه‌ی یکی از قربانیان قبلی کشف شده است.

پلیس آلمان روز گذشته (دوشنبه) از کشف اجساد دو زن دیگر در آپارتمانی که متعلق به یکی از قربانیان قبلی این پرونده بوده، خبر داد.

سخنگوی بازپرسان اظهار کرده که اجساد دو زن دیگر در خانه‌ای در شهر ویتینگن ایالت نیدرزاکسن کشف شده است. طبق اعلام دادستان، قربانی 30 ساله‌ای که جسدش پیش‌تر در اتاق یک هتل کشف شده بود نیز در شهر ویتینگن زندگی می‌کرده است.

طبق اعلام پلیس آلمان هویت دو زن قربانی جدید و هر گونه ارتباط احتمالی آن‌ها با سه قربانی قبلی هنوز اعلام نشده است.

این معما روز شنبه زمانی آغاز شد که اجساد یک مرد 53 ساله و دو زن 33 و 30 ساله آلمانی در اتاق یک هتل در شهر پاساو ایالت بایرن و در شرایطی کشف شد.

تحقیقات اولیه هیچ ردپایی از دخالت شخصی دیگر در مرگ این افراد نشان نداده است.

هم‌چنین هنوز ارتباط این قربانیان و چگونگی آشنایی آن‌ها که روز جمعه یک اتاق در هتل روزو کرده بودند، با یک‌دیگر مشخص نشده است. تنها به گفته دادستان مرد 53 ساله و زن 33 ساله قربانی هر دو از شهروندان ایالت راینلاند-فالتس آلمان بوده‌اند.

اکنون نتایج کالبد شکافی به زودی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

1 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 2 جسد دیگر در پرونده قتل مرموز در هتل / 3 جسد هم قبلا کشف شده بود+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..