تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از تولید ملی مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی دیواندره در سال ۹۸ با تاکید بر حمایت از رونق تولید و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره در این جلسه گفت: برای عرضه و معرفی محصولات فرهنگی هنرمندان در دیواندره نیاز به جایگاهی برای عرضه محصولات فرهنگی داریم که این موضوع باید در دستور کار ارگان‌های ذیربط قرار گیرد.

مهدی صمدی اظهار کرد: در شهرستان دیواندره ظرفیت‌های وجود دارد که آثار فرهنگی هنرمندان سایر استان‌ها را نیز در نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی به نمایشگاه بگذاریم و این شهرستان تبدیل به قطب عرضه محصولات فرهنگی هنرمندان کشور شود و این کار با همکاری شورای شهر، شهرداری واداره میراث فرهنگی شهرستان امکان پذیر می‌باشد.

وی اظهار داشت: مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی حمایت از تولید ملی با تاکید بر کالای فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ادارات برای ماه مبارک رمضان است.

این مسئول افزود: تهیه تیز در مورد محصولات صنایع دستی، فرهنگی و هنری دیواندره توسط هنرمندان انجام می‌شود که این تیز‌ها در صدا و سیما و فضای مجازی پخش می‌شود که نیاز به تامین هزینه‌های دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت صنایع دستی بویژه صنایع دستی وغذایی اشاره کرد و گفت: این هنر دستی که مختص به شهرستان دیواندره است در حال فراموشی است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

در این جلسه ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره با تاکید بر کنترل قیمت اجناس در بازار خاطر نشان کرد: مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در فشار هستند و لازم است بازرسان هراداره بر اساس وظیفه، قیمت‌ها را کنترل کنند تا از فشار مردم کاستی شود.

انتهای پیام/ع

حمایت از تولید ملی مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از تولید ملی مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..