تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنسین‌های کردستانی ۱۰۶ دستگاه لوازم خانگی سیل زدگان را تعمیر کردند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با اشاره به اینکه این گروه در دهه اول اردیبهشت به مناطق سیل زده اعزام شد، اظهار داشت: این اکیپ تخصصی شامل چهار مهندس است که روزانه ۱۶ ساعت کار می‌کردند.

سید جمیل احمدی افزود: دستگاه‌های لوازم خانگی تعمیر شده از سوی این گروه شامل ۴۲ دستگاه جارو برقی، ۱۹ دستگاه اتو، ۲۳ دستگاه ماشین لباسشویی، هشت دستگاه چرخ گوشت، ۶ دستگاه بخارشو، ۶ دستگاه کتری برقی و ۲ دستگاه مایکروفر است.

احمدی اضافه کرد: در بخش لوازم خانگی علاوه بر تعمیر وسایل الکتریکی، تعویض قطعات نیز صورت گرفته که تمام این خدمات به صورت رایگان انجام شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: در صورت درخواست سازمان فنی و حرفه‌ای برای اعزام نیرو‌های فنی و مهندسی به مناطق سیل زده، آمادگی اعزام مجدد نیرو به این مناطق را داریم.

انتهای پیام/ع

تکنسین‌های کردستانی ۱۰۶ دستگاه لوازم خانگی سیل زدگان را تعمیر کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنسین‌های کردستانی ۱۰۶ دستگاه لوازم خانگی سیل زدگان را تعمیر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..