تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی RAGE 2 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

و یک بار دیگر باگ های عجیب و غریب بازی های Denuvo! این بار داستان از این قرار است که نسخه Bethesda.net این بازی دارای سیستم امنیتی Denuvo نبود… برخلاف نسخه استیم که از قفل Denuvo استفاده می کرد. همین اشتباه کوچک باعث شد تا کرکرها دست به کار شوند و این بازی را کرک کنند. سیستم بتسدا فقط تایید هویت آنلاین یک باره لازم دارم و پس از آن می توانید برای همیشه بازی را آفلاین اجرا کنید. همین امر باعث شد تا بازی Rage 2 علی رغم استفاده از Denuvo، پس از گذشت تنها ۱روز از انتشار خود به صورت کامل کرک شود. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

انسان‌ها در گروه‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و برای زنده ماندن می‌جنگند. دراین‌میان هم بعضی از سودجویان سعی می‌کنند با راه‌اندازی تیم و تشکیلات مخصوص‌شان، بر این جهان آخرالزمانی حکومت کنند. Rage 2 روایت‌گر داستان مبارزه واکر، قهرمان بازی، با گروهی به نام Authority است. اعضای Authority قصد دارند به واسطه پیدا کردن تکنولوژی‌های نانو موجود در جهان آخرالزمانی بازی، خود را به‌عنوان قدرت نظامی برتر معرفی کنند. واکر در جریان مأموریت خود وظیفه دارد یک آرتیفکت را پیدا کند تا ازطریق آن بتواند جلوی گروه Authority را بگیرد و آن‌ها را از بین ببرد. در حالت کلی داستان بازی ریج ۲ ایده‌ی جالبی است.

Rage 2 Build 3809623 PC-P2P

نسخه کرک شده آفلاین به همراه آموزش نصب کامل

دانلود-بازی-Rage-2

خلق عناصر دیوانه‌وار و المان‌های کاربردی، فرمول مخصوص اولانچ برای برپایی مبارزات هیجان‌انگیز و انفجارهای مهیب است تا کاربر خود را غرق در جهان بازی حس کند. تمامی نمایش‌ها و گفته‌های سازندگان نشان می‌دهد که Rage 2 یک بازی تیراندازی اول شخص جهان باز با نبردهای دیوانه‌کننده و نفس‌گیر است. هرج‌و‌مرج، اصلی‌ترین عنصر ریج ۲ به حساب می‌آید و بازیکنان اصلا نباید انتظار نظم و مقررات را داشته باشند. واکر در طول نبردهای خود مهارت‌های مختلفی دارد که آن‌‌ها را به‌لطف تکنولوژی Nanotrite به‌دست آورده است.

برای مثال بازیکنان می‌توانند از Dash کردن استفاده کنند یا مهارت Shatter که واکر با کف دست خود دشمنان را به اطراف پرتاب می‌کند. همچنین یکی دیگر از مهارت‌های کاراکتر داستان، شبیه به آهسته کردن زمان است و می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین ببرید. با کشتن دشمنان نوار مهارت ویژه شما پر می‌شود که Overdrive نام دارد. با استفاده از Overdrive، تمامی سلاح‌های بازیکن خارج از محدودیتی که دارند عمل می‌کنند و شاهد افزایش قدرت آسیب‌رسانی‌شان هستیم.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Rage-2 اسکرین-شات-بازی-Rage-2 اسکرین-شات-بازی-Rage-2 اسکرین-شات-بازی-Rage-2 اسکرین-شات-بازی-Rage-2 اسکرین-شات-بازی-Rage-2 info

Dive headfirst into a dystopian world devoid of society, law, and order. RAGE 2 brings together two studio powerhouses–Avalanche Studios, masters of open world insanity, and id Software, creators of the first-person shooter –to deliver a carnival of carnage where you can go anywhere, shoot anything, and explode everything.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)

Processor: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 780 3GB or AMD R9 280 3GB

Storage: 50 GB available space

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)

Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 8GB or AMD Vega 56 8GB

Storage: 50 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی RAGE 2 – Deluxe Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..