تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای کامپیوتر

بازی Thea 2 The Shattering به صورت هم زمان در دو شبکه استیم و GOG در ۱۳م می ۲۰۱۹ منتشر شد و نمرات به شدت بالایی از سمت گیمرها و منتقدین دریافت کرده است. این بازی توانسته تا ادامه ای موفق بر نسخه ی اول خود باشد و در سبک استراتژیک، تلاش برای بقا و نقش آفرینی اثری موفق را تولید کند. این بازی اثری از استودیو MuHa Games است. این بازی بر اساس افسانه های لهستانی ساخته شده و در سرزمینی روایت می شود که تیره و تاریک بوده و تلاش برای زنده ماندن بسیار دشوار است. شیوع موجودات بیگانه افزایش یافته و بلایای طبیعی جان شما را به خطر انداخته است. آیا می توانید فرقه ی خود را رهبری کنید تا از این مخصمه نجات یابید؟

در بازی Thea 2 The Shattering شما نقش یکی از خدایان افسانه های لهستان را خواهید داشت که باید کنترل گروهی کوچک از انسان ها را بدست گرفته و تقدیر آن ها را رقم بزند تا زنده بمانند. برای رسیدن به این هدف، راه های بسیار زیادی پیش روی شما خواهد بود. مذاکرات و اجرای دیپلماسی یا مبارزه با دشمنان، کاوش برای یافتن سرزمین های جدید یا مبارزه برای تسخیر سرزمین های موجود و … هرکدام می تواند نشان دهنده ی شیوه ی منحصر به فرد بازی کردن شما باشد. البته هر تصمیمی که بگیرید، باعث می شود گیم پلی بازی تغییر کند و نتایج گوناگونی داشته باشید. به زبان ساده، با یک بازی کاملا غیرخطی و پویا مواجه هستید. گزینه های غنی و متنوعی مانند ساخت سیستم های شهری از پایه، حالت کو-آپ مالتی پلیر در گیم پلی، چالش های متعدد فکری برای گیمرها و … باعث می شود تا بازی Thea 2 یک اثر موفق برای گیمرهای سرسخت شناخته شود.

Thea 2 The Shattering PC-CODEX

دانلود-بازی-Thea-2-The-Shattering

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering اسکرین-شات-بازی-Thea-2-The-Shattering info

Thea 2: The Shattering is a follow-up to the successful Thea: The Awakening, which brings the idea of innovative genre hybrid, with elements of turn-based, 4X strategy, survival, RPG and a card game, to entirely new and thoroughly polished level.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Dual Core 2.2 GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 class GPU with 2GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

Additional Notes: Internet Access recommended

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Quad Core 3.5 GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 class GPU with 4GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

Additional Notes: Internet Access recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..