تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضای دانشگاه تهران روز دوشنبه آرام بود/ هیچ دانشجویی بازداشت نشده و به کمیته انضباطی نرفته است

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دانشگاه تهران همیشه آرام بوده است / هیچ دانشجویی نه بازداشت شده و نه به کمیته انضباطی رفته است / فضای دانشگاه تهران روز گذشته عادی بودمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اتفاقات روز دوشنبه و با بیان اینکه محیط دانشگاه  تهران همیشه آرام بوده است،‌ تصریح کرد: روز دوشنبه  فضای دانشگاه تهران آرام بود اما به دلیل اینکه برخی افراد با محیط دانشگاهی آشنا نیستند، فکر می‌کنند اعتراض دانشجویان به منزله ناآرامی فضای دانشگاه است.

وی افزود: ذات دانشگاه بر پایه تبادل نظر و صحبت  بنا شده است پس اگر تعدادی از دانشجویان شروع به صحبت و ارائه درخواست‌های خود کنند این موضوع به معنای ناآرامی فضا نیست.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: در جریان اتفاقات روز دوشنبه، طرفین با یکدیگر صحبت و درخواست‌هایشان را مطرح کردند،‌ بنده هم در آمفی تئاتر دانشگاه با آنان صحبت کردم و درخواست ‌ها را شنیدم، بازهم تاکید می‌کنم که فضای دانشگاه تهران مانند  همیشه عادی بود.

هیچ دانشجویی به کمیته انضباطی نرفته است 

سرسنگی  با اشاره به وضعیت دانشجویان پس از اتفاقات روز دوشنبه  دانشگاه تهران اظهار کرد: در جریان اتفاقات روز دوشنبه در دانشگاه تهران هیچ دانشجویی بازداشت نشده است؛ همچنین هیچ یک از دانشجویان به کمیته انضباطی نرفت و این کمیته وارد عمل نشده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه عده‌ای حاشیه سازی و شایعه پراکنی کرده‌اند، گفت: عده‌ای با سواستفاده از موقعیت به دست آمده  اقدام به شایعه پراکنی مبنی بر دستگیری تعدادی از دانشجویان کرده‌اند که با بررسی‌های موضوع و سوال از مسئولان کمیته انضباطی، متوجه شدیم اخبار شایعات منتشر شده، کذب هستند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضای دانشگاه تهران روز دوشنبه آرام بود/ هیچ دانشجویی بازداشت نشده و به کمیته انضباطی نرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..