تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به دانشجو باید حرمت گذاشت و اعتراضش را شنید

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در توییتری با اشاره به دیدار با جمعی از دانشجویان اظهار کرد: ‏دو هفته پیش با حضور وزیران علوم و بهداشت با جمعی از دانشجویان عزیز دومین نشست صمیمانه را داشتم، سخنان صریح و انتقادیشان را شنیدیم.

وی ادامه داد: به همه مدیران، استادان و دانشجویان توصیه می‌کنم که از این ضرورت در هیچ موردی غفلت نکنند؛ به دانشجو در هر سطحی باید حرمت گذاشت و حرف و اعتراضش را شنید.

هر حادثه‌ای با موضوعیت دانشجو نیازمند توجه است

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: ‏هر حادثه‌ای در دانشگاه با موضوعیت دانشجو رخ دهد، هر قدر کوچک هم باشد، نیازمند توجه و اهتمام فراوان است.

جهانگیری یادآور شد: دانشگاه محل گفت‌وگو، عقلانیت، اخلاق، التزام اجتماعی و تفکر انتقادی است و دانشجویان اعضای این خانواده هستند که باید بتوانند با خود، استادان، مدیران و با مسؤولان کشور آزادانه و حتی منتقدانه گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به دانشجو باید حرمت گذاشت و اعتراضش را شنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..