تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس سامسونگ پی ۱۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد

سامسونگ به‌دنبال توسعه‌ی سامسونگ پی با همکاری بانک ووری است.

از سال ۲۰۱۵، این امکان برای کاربران سامسونگ فراهم شده است که از تلفن همراه خود به‌عنوان کیف پول دیجیتال، برای پرداخت بدون تماس (contactless payment) استفاده کنند. این سرویس از آن تاریخ، با توسعه‌ی پشتیبانی خود به ساعت‌های هوشمند سامسونگ، راه خود را به بیش از ۲۵ کشور جهان باز کرده و توانسته است بیش از ۱۴ میلیون کاربر از سراسر دنیا جذب کند.

مقاله‌های مرتبط:

باوجوداین، به‌نظر می‌رسد سرویس پرداخت موبایل سامسونگ در وطن خود بسیار محبوب‌تر از سایر نقاط دنیا است؛ چراکه نزدیک به ۸۰ درصد پرداخت‌های آفلاین این سرویس مربوط‌به کشور کره‌جنوبی است. به گزارش سازمان خدمات نظارت مالی (Financial Supervisory Service)، تراکنش‌های Samsung Pay در ماه آوریل، از مرز ۳۳/۷ میلیون دلار عبور کرد. تنها ۲۵ درصد این تراکنش‌ها مربوط‌به پرداخت‌های با مبدأ آنلاین بوده‌اند.

صرف‌نظر از خدمات پرداخت معمول، سامسونگ پی از خدمات سپرده‌گذاری و برداشت ازطریق دستگاه‌های خودپرداز و پرداخت‌های مربوط‌به کارت‌های ترانزیتی (transit) و  پیش‌پرداخت (pre-paid) نیز پشتیبانی می‌کند.  

سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی امکانات این سرویس با همکاری بانک ووری (Woori)، جهت ایجاد یک افزونه‌ی تبادلات ارزی جدید سازگار با ۱۵ ارز مهم جهان، ازجمله دلار آمریکا، یورو و ین ژاپن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس سامسونگ پی ۱۴ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..