تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس 7 پرو معرفی شد؛ دوربین سلفی پاپ‌آپ، نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه

وان‌پلاس ۷ پرو، پرچم‌دار راستین استارتاپ محبوب چینی با نمایشگر تمام‌صفحه‌ی ۹۰ هرتزی، دوربین سلفی پاپ‌آپ و دوربین سه‌گانه معرفی شد.

عصر امروز به‌وقت تهران، وان‌‌پلاس، استارتاپ محبوب چینی، رویدادی را برای رونمایی از محصولات جدید خود در لندن برگزار کرد؛ اما برخلاف گذشته، به‌جای یک گوشی پرچم‌دار، چینی‌ها برای نخستین بار، خانواده‌‌ای با دو عضو را برایمان به‌ارمغان آورده‌اند. خانواده‌ی وان‌ پلاس 7 برای حداقل یک نیم‌سال، مبارزان اصلی وان‌پلاس در کلاس گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خواهند بود. از بین دو محصول جدید، وان‌ پلاس 7 پرو، همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، نقش پرچم‌دار راستین شرکت چینی را برعهده دارد و عمده‌ی توجهات را به‌سوی خود جلب کرده است.

چینی‌ها وان‌پلاس ۷ پرو را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ وان‌پلاس معرفی می‌کنند. به‌گفته‌ی قائم‌مقام وان‌پلاس در فرانسه، طراحان این شرکت در مسیر طراحی وان‌پلاس ۷ پرو بیش از ۱۰۰ نمونه‌ی اولیه‌ی منحصربه‌فرد را با انحناهای متفاوت ایجاد کرده‌اند. وان‌پلاس ۷ پرو نخستین محصول شرکت سازنده با نمایشگر تمام‌صفحه و بدون هیچ‌گونه بریدگی یا روزنه‌‌ی دوربین به‌حساب می‌آید. مهندسان وان‌پلاس برای دستیابی به چنین مشخصه‌ای، دوربین سلفی را به‌صورت پاپ‌آپ درآورده‌اند و از در نمایشگر دستگاه از پنلی با نام تجاری Fluid AMOLED استفاده کرده‌اند.

وان‌پلاس نمایشگر محصول جدید خود را «فراگیرترین نمایشگر موجود در بازار» می‌داند. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تقریبا تمام نمای جلویی وان‌پلاس ۷ پرو (نسبت نمایشگر به بدنه بیش از ۹۳ درصد) را در بردارد، برای نخستین‌بار در تاریخ وان‌پلاس، از رزولوشن +QHD یا ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل بهره می‌برد و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. براساس ادعای وان‌پلاس، نمایشگر فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و در بالاترین حالت روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. ظاهرا نمایشگر وان‌پلاس ۷ پرو عملکرد بسیار خوبی دارد، چرا که بالاترین امتیاز (+A) را از وب‌سایت دیسپلی‌میت دریافت کرده است.

پرچم‌داران وان‌پلاس همواره عملکرد نرم و روانی را در اختیار کاربر قرار داده‌اند؛ اما اکنون این شرکت در نظر دارد تا تجربه‌ی کاربری وان‌پلاس ۷ پرو را بیش از پیش ارتقاء ببخشد. محصول جدید چینی‌ها نخستین گوشی هوشمند دنیا با نمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED به‌حساب می‌آید که به‌موجب آن ژست‌های حرکتی، اسکرول در صفحات، بسیار نرم‌تر از نمایشگر‌های مرسوم با نرخ نوسازی ۶۰ فریم‌برثانیه صورت خواهد گرفت.

این مطلب در حال به‌روزرسانی است...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس 7 پرو معرفی شد؛ دوربین سلفی پاپ‌آپ، نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..