تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود The Walking Dead: Our World 6.1.0.4 – بازی اکشن مردگان متحرک دنیای ما اندروید + مود

دانلود امروز 4+

آخرین آپدیت سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

6

نسخه 6.1.0.4

دوست داشتن 50

The Walking Dead: Our World – مردگان متحرک دنیای ما یک بازی اکشن محبوب و زیبا از استودیوی بازیسازی Next Games برای اندروید است که بجز این بازی، بازی محبوب The Walking Dead No Man’s Land را نیز در کارنامه اش دارد و از محبوب ترین بازیهای آنلاین به شمار می رود. به طور کلی The Walking Dead: Our World بازی جالب و منحصر به فردی است که از روی سری بازی های The Walking Dead ساخته شده و در آن از فناوری واقعیت افزوده استفاده شده است، یعنی شما با زامبی ها نه در بازی بلکه در دنیای واقعی طرف خواهید بود! با ریک، داریل، میکونه و بسیاری دیگر از کاراکترهای مورد علاقه تان از سری بازی های The Walking Dead همراه شوید و با زامبی هایی که در خیابان، پارک و حتی روی مبل خانه تان می بینید مبارزه کنید و برای روزها در یک دنیای فوق العاده سرگرم باشید! طیف گسترده ای از زامبی ها را اطراف تان خواهید دید و امکان مبارزه با ان ها برایتان فراهم است، تعداد زیادی از سلاح های خاص در دسترستان است که می توانید از ان ها استفاده کنید و زامبی ها را سرنگون کنید. از ویژگی های دیگر بازی می توان به مواردی چون امکان همکاری با کاربران آنلاین برای از بین بردن زامبی ها، امکان تشکیل اتحاد، به اشتراک گذاری لحظات با دیگران و … اشاره کرد.

The Walking Dead: Our World

بازی The Walking Dead: Our World تا به این لحظه حدود یک میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان از پلی استور دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه بازی را برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.

توجه : بازی آنلاین است + در نسخه مود شما شکست ناپذیر هستید .

تغییرات نسخه ی V6.1.0.4 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

مرتبط با پست 3 بازی اکشن مردگان متحرک دنیای ما اندروید ! The Walking Dead No Man's Land Android The Walking Dead No Man's Land review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating PUBG Mobile PUBG Mobile review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Last Shelter Survival Last Shelter Survival review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود The Walking Dead: Our World 6.1.0.4 – بازی اکشن مردگان متحرک دنیای ما اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..