تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال ماشین سازی از تبریز به اردبیل، اتفاق می افتد؟

سرمایه دار اردبیلی به دنبال مالکیت ماشین سازی

یکی از سرمایه گذاران اردبیلی که پل معلق مشکین را مدیریت می‌کند، مشتری جدید باشگاه ماشین سازی تبریز است.

گروه ورزشی: حسن عباسی نیا سرمایه گذار اردبیلی، مشتری جدید باشگاه ماشین سازی تبریز است. او ضمن اعلام این خبر، از تلاش خود برای خرید باشگاه سبزپوش تبریزی و انتقال آن به استان اردبیل خبر داده است. فوتبال اردبیل در سال های اخیر بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده اما عدم وجود تیمی قدرتمند، به نوعی این معرفی بازیکنان را تحت الشعاع قرار داده است.
 
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورزش 3، عباسی نیا در این خصوص گفت: اگر آقای زنوزی با شرایط مطلوب باشگاه ماشین سازی را بفروشد، ما حاضر هستیم تا آن را هرچه سریع‌تر بخریم.

انتقال ماشین سازی از تبریز به اردبیل، اتفاق می افتد؟
 
زنوزی در طول فصل گذشته بارها آمادگی خود را برای انتقال و فروش مالکیت باشگاه ماشین سازی در صورت وجود مشتری اعلام کرد و حال باید دید آیا این باشگاه به استان فوتبالدوست اردبیل واگذار می‌شود یا خیر.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال ماشین سازی از تبریز به اردبیل، اتفاق می افتد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..