تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ وحشتناک کارگر شرکت کشت و صنعت مغان

به گزارش گروه حوادث رکنا ؛ سرهنگ "حسین بهمنی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 "پارس آباد" مبنی بر حادثه برق گرفتگی در بخش 5 شرکت کشت و صنعت مغان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه شهرک شهید "غفاری" به محل مورد اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی های پلیس مشخص شد یکی از کارگران کشت و صنعت مغان هنگام تخلیه کود از کامیون، به علت اتصال برق به بدنه کامیون دچار برق گرفتگی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان "پارس آباد" با اشاره به انتقال مصدوم به بیمارستان امام "خمینی"(ره) این شهرستان گفت: کارگر نگون بخت به علت شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ وحشتناک کارگر شرکت کشت و صنعت مغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..