تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور استقلالی‌ها با ماسک سفید در ورزشگاه آزادی!

به گزارش رکنا ؛ تیم فوتبالاستقلال تهران با توقف پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز و سپاهان و پدیده شهرخودرو، با برتری مقابل صنعت نفت آبادان می‌توانست به نزدیکی دو امتیازی صدر جدول برسد و شانس قهرمانی پیدا کند، اما کمک داور توپی که اوت نشده بود را اوت گرفت تا استقلال نتواند پیروز شود.
پس از این بازی، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال موضع تندی گرفت و فوتبال را کثیف قلمداد کرد. او همچنین روز بعد مدعی شد که برخی‌ها دنبال قهرمانی پرسپولیس هستند.
هواداران استقلال هم به حمایت از سرمربی تیم‌شان تصمیم گرفته‌اند برای بازی روز پنجشنبه و پایانی لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت، با ماسک سفید به ورزشگاه بروند تا اینگونه اعتراض خود را نشان دهند. ماسک سفید نماد کثیفی هوا بوده و هواداران استقلال تصمیم گرفته‌اند همگی با ماسک سفید بروند تا اعتراض خود را نشان دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور استقلالی‌ها با ماسک سفید در ورزشگاه آزادی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..