تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویلموتس در تهران؛ مذاکره برای توافق نهایی

۸۶۳۴۸۴

۳۰ 

جدی‌ترین گزینه هدایت تیم‌ملی فوتبال وارد تهران شده و تاکنون مذاکرات و دیدارهایی با مقامات فدراسیون فوتبال و مسؤولان ورزش در تهران داشته است.

ایسنا: مارک ویلموتس، مربی بلژیکی که جدی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال است، دیشب (دوشنبه) با دو همراه وارد ایران شد. ویلموتس از زمان حضورش در ایران جلساتی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و مسؤولان ورزش داشته تا برای قبول هدایت تیم‌ملی به توافق نهایی و امضای قرارداد برسد.

ویلموتس در تهران؛ مذاکره برای توافق نهایی

پیش از این رسانه‌های بلژیکی از توافق نهایی ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران به مبلغ سالی ۱.۳ میلیون دلار خبر داده بودند. فدراسیون فوتبال ایران تاکنون رسماً درباره مبلغ و مدت قرارداد این مربی بلژیکی اظهارنظری نکرده است.

این مربی بلژیکی سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج را دارد.

با توجه به حضور این مربی در تهران و مذاکرات پیوسته احتمالاً به زودی و رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویلموتس در تهران؛ مذاکره برای توافق نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..