تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رافینیا جدایی‌اش از بایرن مونیخ را اعلام کرد

۸۶۳۴۷۷

۱۷۵۳ 

مدافع ۳۳ ساله سرخپوشان مونیخی اعلام کرد در تابستان پیش‌رو بایرن را ترک خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رافینیا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضوردر کنفرانس خبری اعلام کرد در پایان فصل جاری با پایان قرارداد کنونی‌اش از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. این مدافع برزیلی با باواریایی‌ها 18 جام مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا در سال 2013 را تجربه کرد.

رافینیا که در سال 2011 از جنوای ایتالیا به باواریایی‌ها ملحق شد، به همراه آرین روبن و فرانک ریبری از این تیم جدا خواهد شد. این مدافع برزیلی تا کنون 266 بازی برای سرخپوشان مونیخی انجام داده و 6 گل نیز به ثمر رسانده است.

او در طول این هشت سال کمک شایانی به بایرن برای کسب 6 عنوان قهرمانی متوالی در بوندس‌لیگا و کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان کرد. او در روزهای پایانی حضورش در این تیم می‌تواند قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را هم تجربه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رافینیا جدایی‌اش از بایرن مونیخ را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..