تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سد امندی هریس شکست

علیرضا خاکپور با اشاره به اینکه آب پشت سد امندی ازساعت ۹ صبح امروز بیش از ۳ ساعت در جریان بود، افزود: با پیش بینی ستاد مدیریت بحران و همکاری دهیاران روستا مسیل پایین دست این سد چند هفته پیش لایروبی و مسیرگشایی شده بود.
وی افزود: به همین علت سیلاب به خانه های روستا وارد نشد و این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها یک دستگاه خودرو سواری پیکان که در مسیر پارک شده بود دچارخسارت شد.
بر اساس این گزارش شکسته شدن این سد که در سال ۱۳۶۰ توسط جهاد سازندگی احداث شده بود موجب از دست رفتن ذخیره آب روستا برای فصل تابستان شد.
این روستا ۲ سد معیشتی دارد که بزرگترین آن امروز از بین رفت.
شهرستان هریس با حدود ۷۰هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد. 

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سد امندی هریس شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..