تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام در یک مجموعه‌ بی‌رقیب در حوزه املاک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید و فروش مسکن یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اقتصادی در سال‌های اخیر در کشور ما است. خرید خانه دیگر تنها خرید یک خانه برای داشتن جایی برای زندگی نیست. بسیاری از افراد خرید خانه را به عنوان نوعی سرمایه‌گذای انتخاب می‌کنند و همین موضوع باعث شده که خرید و فروش ملک دیگر نه تامین یک احتیاج اولیه که تبدیل به یک فعالیت اقتصادی شود که مانند هر فعالیت دیگری از این دست بازیگران خاص خودش را هم دارد.

یکی از بازیگران اصلی این حوزه مشاوران املاک هستند. املاک دلتا یکی از قدیمی‌ترین‌ها در این حوزه است که بیش از ۴۰ سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد. املاک دلتا در سال ۱۳۵۶ توسط محمد تقوی تاسیس شد و هدف اولیه آن به گفته موسس‌ املاک دلتا، «نهادینه کردن فرهنگ علمی دلالی در ایران» بود. موسس املاک دلتا می‌خواست اصول و معیارهای مشاوران املاک در ایران را تغییر دهد و برای انجام این کار چندین شاخص اصلی مانند اطمینان، سهولت و استفاده از نیروی متخصص را در دستور کار خود قرار داد.

استخدام در یک مجموعه‌ بی‌رقیب در حوزه املاک

املاک دلتا در سال‌های ابتدایی فعالیت‌اش توانست آژانس‌های املاک سازمان‌یافته‌ای را راه‌اندازی کند که با استفاده از یک رویکرد علمی در خرید و فروش املاک، دلتا را به پیشرفته‌ترین سایت ملکی تبدیل کردند. مجموعه دلتا به جایی رسید که ثبت و جستجوی هر نوع ملکی را امکان‌پذیر کرده بود. پس از آن، املاک دلتا به همین مقدار بسنده نکرد و برای گسترش فعالیت‌اش املاک سازندگان معتبر دیگر کشورها را در سایتش به نمایش گذاشت که امکان مقایسه خوبی را فراهم می‌کرد و باعث بروز ایده‌های خلاقانه در میان سازندگان ایرانی شد.

پس از آن بار دیگر املاک دلتا گام جدیدی برداشت و این بار مجله دلتا را راه‌اندازی کرد که مطالب آن تنها در حوزه املاک نبود. بلکه این مجله مطالب مفیدی درباره املاک، سلامت، گردشگری، موارد حقوقی، دکوراسیون و بسیاری مطالب دیگر را در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد. همین پیشرفت‌های گام به گام و موفقیت‌های هر روزه مجموعه دلتا باعث شده که تمام کسانی که به نوعی در حوزه املاک کار می‌کنند رویای استخدام در گروه املاک دلتا را در سر داشته باشند.

استخدام در یک مجموعه‌ بی‌رقیب در حوزه املاک

اما استخدام در این گروه حرفه‌ای کار چندان راحتی هم نیست و برای وارد شدن به این مجموعه شما هم باید حرفه‌ای باشید. با این حال تنها حرفه‌ای بودن باعث استخدام در این مجموعه نمی‌شود. گروه املاک دلتا به خلاقیت و ایده‌های نوآورانه بسیار اهمیت می‌دهد و به همین دلیل هم از همه کسانی که خلاق و ایده‌پرداز هستند برای همکاری دعوت می‌کند. پس اگر شما هم چنین ویژگی‌هایی دارید می‌توانید به دنبال راهی برای ورود به این مجموعه حرفه‌ای و قدیمی بگردید.

یکی از راه‌های ورود به این مجموعه سایت دیوار است. دپارتمان فروش دلتا آگهی‌های استخدام خود را در مواقعی که نیاز به نیروی انسانی دارند روی دیوار قرار می‌دهند و به این ترتیب شما با جستجو در سایت دیوار می‌توانید به آگهی‌هایی از این دست برسید. پس اگر به دنبال کار با یک مجموعه حرفه‌ای با درآمدی خوب می‌گردید سری به دیوار بزنید و شانس خود را برای ورود به مجموعه دلتا امتحان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام در یک مجموعه‌ بی‌رقیب در حوزه املاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..