تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: معاونت درمان متولی گردشگری سلامت است

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ سعید نمکی در حاشیه امضای توافق نامه همکاری مشترک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه گردشگری سلامت، با اعلام این مطلب اظهار کرد: ایجاد معاونت گردشگری سلامت در وزارت بهداشت کار درستی نیست و مثل این می‌ماند که به دلیل تاثیرگذاری عوامل زیست محیطی بر سلامت بخواهیم معاونت محیط زیست ایجاد کنیم و به این بوروکراسی اعتقادی نداریم.

وی افزود: در معاونت درمان وزارت بهداشت که متولی گردشگری سلامت است و آیین نامه گردشگری سلامت نیز در آن تهیه شده و امروز ابلاغ می‌شود، مدیریتی برای توریسم سلامت در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بتوانیم به تقویت و توسعه گردشگری سلامت در کشور کمک کنیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای مواردی که گردشگران خارجی برای استفاده از ظرفیت‌های بازتوانی و پیشگیری مانند آب درمانی که بهترین ایستگاه‌های آب گرم در دامنه‌های سبلان وجود دارد، قرار است که تدارک مجموعه‌ای را ببینیم که بتواند غیر از بیماران، به افرادی که برای طب جایگزین یا ظرفیت‌های بازتوانی و به ویژه آب درمانی به ایران سفر می‌کنند، خدمات مناسب و با کیفیتی را ارائه دهد.

نمکی درخصوص استفاده ایرانیان مقیم خارج از کشور از امکانات بهداشتی و درمانی کشور، گفت: این افراد چون پاسپورت ایرانی دارند ما آنها را به عنوان یک فرد ایرانی می شناسیم، اما در خارج از کشور زندگی می کنند و در برخی موارد که به ایران سفر می کنند، دندان های خود را درمان می کنند. البته در بخش خصوصی می توانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند اما در بخش دولتی، باید بدانیم که امکانات بخش دولتی متعلق به همه مردم ایران است، اما انصاف این است که این افراد، وقتی از این خدمات بهره مند می شوند، اگر وضعیت مالی مناسبی دارند، کمک های خیریه ای نیز به دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: معاونت درمان متولی گردشگری سلامت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..