تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در کردستان

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در کردستان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بختیار خلیقی گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با توجه به ابلاغ دستورالعمل شیوه نامه برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در مقاطع مختلف سال بویژه ماه مبارک رمضان برپا شده اند.

وی افزود: کالا‌هایی که در این نمایشگاه‌ها توسط مجموعه تنظیم بازار استان و به تبع ستاد تنظیم بازار کشور توزیع می‌شود شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن مایع، زولبیا و بامیه، شیر و فرآورده‌های لبنی، مواد شوینده و بهداشتی، میوه، مرکبات و سایر گروه‌های غذایی پر مصرف در ایام ماه مبارک رمضان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: بنابر تصمیم کارگروه تنظیم بازار کردستان و دستور ریاست کارگروه و در اجرای دستور العمل شیوه نامه، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با محوریت اتاق اصناف در شهرستان‌ها برپا می‌شود.

خلیقی از برپایی ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سنندج خبر داد و تاکید کرد: از ۲۳ اردیبهشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شهرک بهاران بر پا شده و تا ۳۱ این ماه کالا‌های اساسی مورد نیاز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: از یکم خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان هم نمایشگاه دیگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج گشایش می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا درشهر‌های دهگلان، قروه کار خود را آغاز کرده اندونمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بانه، سقز و کامیاران از یکم خرداد، در بیجار از دوم و در مریوان نیز از چهارم خرداد دایر می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در دیواندره و سروآباد نیز از یکم خرداد نمایشگاه عرضه و فروش فوق العاده بر پا می‌شود.

خلیقی با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی با قیمت مصوب تنظیم بازار در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شوند، گفت: طبق شیوه نامه اجرایی باید کالا‌ها در نمایشگاه عرضه مستقیم با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شوند.

وی با بیان اینکه بر مبنای دستور العمل ابلاغی مجوز برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بر عهده اتاق اصناف است، افزود: کمیته‌های کنترل کیفیت کالا متشکل از ادارات بهداشت و استاندارد بر کیفیت کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه نظارت دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: کالا‌هایی که از کیفیت لازم برخوردار نباشند با تایید این دو نهاد ضبط و از نمایشگاه خارج می‌شوند.

بر اساس دستور العمل کمیته راهبردی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، هر شهرستان مکلف است به مدت ۱۰ روز در ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاری نمایشگاه اقدام کند.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..