تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو طرح تشویقی کمیته امداد قم برای واحد‌های تولیدی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ اکبر میرشکار مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این دو طرح تشویقی با هدف به کارگیری مستمری بگیران کمیته امداد در واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شده است گفت: صاحبان این صنایع در صورت استخدام مستمری بگیران، از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی یا طرح پرداخت دو ساله حق بیمه کارگر از حساب کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

وی گفت: امسال سی نفر از مددجویان با اجرای این طرح در ۴ کارگاه مشغول به کار شده اند.

وی طرح «یک روستا یک کار» را از دیگر طرح‌های توسعه اشتغال روستایی خواند و افزود: در این طرح که به زودی اجرا می‌شود، هر روستا بر اساس شغلی که در آن رواج بیشتری دارد حمایت می‌شود.

میرشکار گفت: بر اساس این طرح فنرسازی در روستای بیندهند، نجاری در روستای خورآباد، پرورش پرندگان زینتی در روستای سیرو و حصیر بافی در روستای صرم مورد حمایت بیشتری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/الف

دو طرح تشویقی کمیته امداد قم برای واحد‌های تولیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو طرح تشویقی کمیته امداد قم برای واحد‌های تولیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..