تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایانه جنوب زنجان سریع تر راه اندازی شود/بیلبوردهای میراث فرهنگی زنجان دارای محتوا و شکل فاخری است

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1398/02/24 شناسه خبر: 1485943

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: پایانه جنوب زنجان سریع تر راه اندازی شود تا خدمات رسانی مطلوبی به مردم ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، مهرداد سلطانی امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به جهانی شدن شهر زنجان به عنوان شهر ملیله، خاطرنشان کرد: ضروری است المان های ملیله در جای جای شهر گنجانده شود.

وی ادامه داد: بیلبوردهای به کارگیری شده از سوی میراث فرهنگی زنجان دارای محتوا و شکل فاخری است و از سرمایه های انسانی استان در این بیلبوردها استفاده مطلوبی شده است.

این مسئول تصریح کرد: نگاه سیاست زده موجب می شود تا همواره از اسم و عکس تعبیر سیاسی شود اما اداره کل میراث فرهنگی زنجان به مناسبت های مختلف اسم و عکس هنرمندان زنجانی را به مردم معرفی می کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: پایانه جنوب زنجان سریع تر راه اندازی شود چرا که از واجبات محسوب می شود و در حال حاضر وضعیت مطلوبی حاکم نیست.

سلطانی برضرورت ارتقای کیفیت پایانه های استان تاکید کرد و گفت: شهرستان هایی که دارای پایانه نیستند، راه اندازی شود.

 

*افزایش کیفیت جشنواره غذای اکو

وی افزود: کیفیت برگزاری جشنواره اکو هر سال افزایش می یابد و برنامه های خوبی در قالب این جشنواره در زنجان برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه معرفی ملیله کاری زنجان در سطح ملی و بین المللی و زنجان بعنوان شهر ملی ملیله به شتابدهی به توسعه این صنعت می انجامد،افزود: این امر کمک بزرگی به رونق معنوی، اشتغال و کارآفرینی می کند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با قدردانی از مجموعه اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی زنجان به دلیل اقدامات فاخری که در سال‌ گذشته در راستای ثبت زنجان بعنوان شهر ملی ملیله انجام داده است، افزود: بی ‌شک انتخاب زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله می‌ تواند بزرگ‌ ترین دستاورد برای استان باشد.

سلطانی با بیان اینکه همه تلاش ‌ها زمانی ملموس ‌تر خواهد شد که مردم نیز با اطلاع‌ رسانی صحیح در جریان همه امور قرار گیرند، تصریح کرد: یکی از کارهای فاخری که در زمینه صنایع‌دستی زنجان با پیگیری‌های مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اتفاق افتاد، موضوع جهانی شدن زنجان به عنوان شهر ملیله بود، به همین خاطر معتقدیم برای ملموس‌تر شدن این مهم باید المان ‌های ملیله در همه جای این شهر نصب شود.

وی گفت: ارتقای کیفیت پایانه‌ های استان، یکی از رویکردهای اصلی حوزه حمل و نقل است و به همین دلیل در گام اول باید نسبت به راه ‌اندازی پایانه مسافربری در شهرستان ‌های فاقد این مجموعه، اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو ـ جاده ابریشم در زنجان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان با برگزاری چنین جشنواره‌ای ثابت کرد که یکی از استان‌ های پیشرو در میزبانی از جشنواره ‌های بین‌المللی است.

وی یکی از اقدامات مطلوب انجام شده در ایام نوروز امسال را پاک‌ سازی حاشیه‌ جاده ‌ها عنوان کرد و بیان داشت: با وجود اینکه اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز مقطعی بود اما می ‌توان این کار را به عنوان یک سرآغاز برای انجام کارهای ماندگار در این زمینه قلمداد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایانه جنوب زنجان سریع تر راه اندازی شود/بیلبوردهای میراث فرهنگی زنجان دارای محتوا و شکل فاخری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..