تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ورود کارشناسانه نخبگان به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب

ساعت: 09:59 منتشر شده در مورخ: 1398/02/24 شناسه خبر: 1485832

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خواستار ورود کارشناسانه نخبگان به موضوعات و محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از فعالان انقلابی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ورود کارشناسانه نخبگان به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و نیز تحلیل محورهای مهم این بیانیه امری مهم و ضروری است.

وی، افزود: برای فعالیت‌های سیاسی باید با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اقدام شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صاینت از انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های دانست و گفت: در هر شرایطی بر اساس قانون اساسی آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر هرگز کوتاه نمی‌آییم.

در این دیدار، جمعی از نیروهای انقلاب نیز به بیان مواردی در خصوص نحوه فعالیت و نیز اهمیت اقدامات انقلابی در استان پرداختند.

مهم‌ترین موضوعات مدنظر این افراد شامل ضرورت هم افزایی جریان‌های ارزشی و انقلابی برای مقابله با فتنه اقتصادی دشمن و کمک به رفع مشکلات اقتصادی کشور، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج مردمی و جهادی در بخش‌های مختلف جامعه، ضرورت راه‌اندازی متینگ‌های انقلابی مطالبه‌گری در استان به‌ویژه در فضای نخبگانی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با اقدامات ضددینی و وحدت شکن در این حوزه و نیز لزوم استفاده از مشاوره‌های نخبگان امنی و انقلابی در تصمیم‌گیری‌های مسئولان و مدیران می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ورود کارشناسانه نخبگان به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..