تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحرکات امریکا درخلیج فارس جنگ روانی و برای امتیاز گرفتن از ایران است/مسئولان به فکر حل معیشت مردم باشند

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1398/02/24 شناسه خبر: 1485913

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس با تاکید براینکه تحرکات ناو امریکایی در خلیج فارس فقط برای جنگ روانی و امتیاز دادن است، گفت: مسئولان در این شرایط باید به فکر حل مشکل معیشت مردم باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ شهرام کوسه غراوی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: ایران هیچ گاه از تعهدات خود عقب نشینی نکرده و هیچ کشوری نمی گوید ایران به برجام پایبند نبوده است.

وی ادامه داد: این به منزله این نیست که ایران عقب نشینی کرده یا توان ندارد، توان نظامی ما آنقدر بالا است که ما همیشه آمادگی نظامی و دفاعی قابل توجهی را داشته ایم که در دوران دفاع مقدس و اکنون در دفاع از مرزها مشاهده می کنیم.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :مقام معظم رهبری هم همواره می فرمایند که ایران اقتدار لازم را دارد. امنیت کشور حاصل  فعالیت های سپاه پاسدران و نیروهای نظامی مااست که همیشه با اقتدار است .

وی با اشاره به بیانیه شورای امنیت و مواضع ایران تصریح کرد: این درایت ایران بود که موضع گیری کرد و نشان دادیم که همواره به تعهدات خود عمل می کنیم و این دشمنان ما هستند که عهد شکنی می کنند.

امریکا ناوش را آورده یا نیاورده مهم نیست

کوسه غراوی تحرکات ناو امریکایی در خلیج فارس را بی اهمیت خواند و گفت: کشوری هستیم که در چهل سال از ابرقدرتها نهراسیدیم و امروزهم می گوییم امریکا ناوش را آورده یا نیاورده مهم نیست، این تنها جنگ روانی برای امتیاز دادن ایران است که هیچگاه عملی نخواهد شد.

وی اذعان کرد: این تحرکات سیاسی است که از یک طرف تهدید کنندو از طرف دیگر التماس می کنند که  ایرانی ها به آنان زنگ بزند این نشاندهنده تزلزل آنها است زیرا آنها اقتدارنظامی ایران را مشاهده کرده اند لذا با عملیات روانی میخواهند برخی داخلی ها را مرعوب کنند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس وشورای اسلامی در خاتمه بیان کرد: ایجاد نگرانی کردن اثری در مردم ندارد و با وحدت همدلی بیش از قبل این تهدید را هم به  فرصت همدلی  تبدیل می کنیم  و از پیچ های تاریخی در این سالها به سلامت عبور کرده ایم و می کنیم و امروز باید وحدت مسئولین بیشتر شود و بتواننیم به معیشت مردم  رسیدگی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحرکات امریکا درخلیج فارس جنگ روانی و برای امتیاز گرفتن از ایران است/مسئولان به فکر حل معیشت مردم باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..