تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل راه های روستایی بجنورد را بست

سیل راه های روستایی بجنورد را بستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، محمود ثمینی گفت: شامگاه دوشنبه بارش رگباری باران در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های شهرستان گزارش شد و اکنون جاده «گریوان، قاپاق و علی گل» دچار آبگرفتگی و مسدود شده است.

وی افزود: اکنون گریدر و ادوات راهداری به محل اعزام شده تا برای بازگشایی مسیر اقدام شود.

ثمینی تاکید کرد: راه روستای بازخانه نیز دچار آبگرفتگی شده بود که اکنون باز شده و تردد در آن برقرار است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های امشب خسارات زیادی به بخش کشاورزی بجنورد وارد کرده، افزود: رگبار شدید و بارندگی ساعاتی پیش در دره بازخانه، خسارت زیادی به حوزه کشاورزی و باغی روستا‌های «طراقی کرد، بازخانه، رشوانلو و پاقلعه» وارد کرده است.

فرماندار بجنورد گفت: در دره بدرانلو هم کشاورزان و بویژه باغداران روستا‌های «تاتار، توت، گلی و عرب» دچار خسارت شده اند.

وی افزود: آبنمای روستای آقانبی هم دچار آبگرفتگی شده که تیم راهداری به محل اعزام شده تا با فروکش کردن سیل، نسبت به بازگشایی راه اقدام کند.

فرماندار بجنورد اظهار داشت: بارش باران و تگرگ در بخش حصارگرمخان هم به حوزه کشاورزی خسارت وارد کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

سیل در خراسان شمالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل راه های روستایی بجنورد را بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..