تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸

مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ اظهار کرد: بر اساس آمار نهایی تعداد ۸۵ هزار و ۵۴۷ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: کارت ورود به جلسه برای ۱۶ کد رشته امتحانی با آزمون هفتم مردادماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

رائه تسهیلات به داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند

توکلی درباره تسهیلات اضافه شده برای داوطلبان اظهار کرد: برای این دسته از داوطلبانی که موفق نشده‌اند در بازه زمانی مشخص کار ثبت نام خود را انجام دهند؛ تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، آن‌ها می‌توانند از روز هفتم تا یازدهم مرداد ماه به با مراجعه به سایت سازمان سنجش در کد رشته محل‌های بدون آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآوری کرد: از امروز اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..