تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت پویش بزرگ هیئت‌های مذهبی برای تأمین وسایل زندگی سیل‌زدگان

آغاز فعالیت پویش بزرگ هیئت‌های مذهبی برای تأمین وسایل زندگی سیل‌زدگانبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش بزرگ هیئت‌های مذهبی برای تأمین وسایل زندگی هموطنان سیل زده با عنوان «ماه بخشندگی؛ هر هیئت یک زندگی» آغاز به کار کرد.

این طرح بزرگ به منظور تقویت توانمندی هیئت‌ها در حوزه فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌شود. در قالب این طرح، موسسه خیریه حضرت رقیه سلام‌الله علیها که سالانه هزاران قلم جهیزیه را برای زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین می‌کند، فضایی را فراهم کرده تا همه هیئت‌هایی که دغدغه فعالیت اجتماعی دارند، بتوانند از امکانات بهره برده و گام موثری در این مسیر بردارند.

در پویش ماه بخشندگی، ۱۸ قلم کالای اساسی زندگی یکی از هموطنان سیل زده، توسط یک هیئت تامین شده و با نام هیئت برای نیازمندان ارسال می‌شود. این ۱۸ قلم که شامل کالا‌هایی مانند یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، تلویزیون و ... می‌شود، در بازار بیش از ۱۴ میلیون تومان هزینه دارد، اما به واسطه ارتباط مستقیم خیریه حضرت رقیه سلام الله علیها با تولیدکنندگان اصلی، حذف واسطه‌ها و دریافت نکردن سود، این بسته کامل زندگی از تولیدکنندگان ایرانی و با قیمت ۸ میلیون تومان تهیه می‌شود و به صورت رایگان و با نام هیئتی که بانی شده، برای نیازمندان ارسال می‌شود.

در صورتی که هیئت، نیکوکار یا هر مجموعه دیگری، ۶ میلیون تومان این هزینه را پرداخت کند، ۲ میلیون باقی مانده از طریق همین پویش به مبلغ اضافه می‌شود. یعنی هیئت‌های سراسر کشور، می‌توانند با ۶ میلیون تومان، زندگی یک خانواده سیل زده را تامین کنند.

هیئت‌هایی که تمایل به شرکت در این پویش بزرگ را دارند عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۹۸۹۱ ارسال کرده و یا با شماره ۴۴۵۷۰۳۷۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت پویش بزرگ هیئت‌های مذهبی برای تأمین وسایل زندگی سیل‌زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..