تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پوستر «پروانه الجزایری»

۸۶۳۴۶۶

۲۹ 

پوستر نمایش «پروانه الجزایری» به کارگردانی سعید حسنلو و تهیه‌کنندگی هادی حجازی‌فر با طراحی مریم برادران رونمایی شد.

خبرآنلاین: پوستر نمایش «پروانه الجزایری» به کارگردانی سعید حسنلو و تهیه‌کنندگی هادی حجازی‌فر با طراحی مریم برادران رونمایی شد.

رونمایی از پوستر «پروانه الجزایری»

«پروانه الجزایری» نوشته پیام لاریان و به کارگردانی سعید حسنلو، از ۲۵ اردیبهشت در سالن هامون (باران سابق) با مدیریت هادی حجازی‌فر روی صحنه می‌رود. مریم برادران طراحی پوستر این اثر نمایشی را برعهده داشته است.

امیر احمدقزوینی، گلنوش قهرمانی، مهسا ایرج‌پور، محمد علیمحمدی، فرانک کلانتر، افشین زمانی و مجتبی پیرزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «پروانه الجزایری» به کارگردانی سعید حسنلو از ۲۵ اردیبهشت ساعت۲۱:۳۰ در سالن هامون (باران سابق) با مدیریت هادی حجازی‌فر و بعد از چند ماه بازسازی مجموعه اجراهای خود را با این نمایش آغاز خواهد کرد.

«پروانه الجزایری» برنده تندیس بهترین نمایشنامه از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر و برگزیده مسابقه تئاتر صحنه‌ای ایران دودر بخش بهترین نمایشنامه است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پوستر «پروانه الجزایری»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..