تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره ارسنال به بارسلونا می رود

پس از درخشش در ماه‌های اخیر الکساندر لاکازت پیشنهاد بسیار خوبی از بارسلونا دریافت کرده که باعث شده برای جدایی از آرسنال وسوسه شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، درخشش الکساندر لاکازت در نیم‌فصل دوم باعث شده او در آرسنال خوشحال باشد، اما ابراز تمایل بارسلونا او را دو دل کرده است.

ستاره ارسنال به بارسلونا می رود
روزنامه «میرر» خبر داد، باشگاه بارسلونا تمایل زیادی دارد لاکازت را به خط حمله‌اش اضافه کند و مهاجم فرانسوی هم برای حضور در نوکمپ وسوسه شده است. از طرفی اونای امری به باشگاه آرسنال تأکید کرده لاکازت و اوبامیانگ را هرطور که شده حفظ کنند چراکه به زوج خط حمله‌اش برای شروع قدرتمند در فصل آتی نیاز دارد.

شاید قهرمانی در لیگ اروپا و شرکت در لیگ قهرمانان فصل آینده باعث شود لاکازت هم فکر پیوستن به بارسلونا را از سرش بیرون کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره ارسنال به بارسلونا می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..