تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس جواب این هجمه‌ها را ندهند

۸۶۳۴۵۳

۱۶۵ 

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان دَم از فوتبال پاک می‌زنند اما همین حرکات‌شان نشان می‌دهد که خودشان دنبال فوتبال ناپاک هستند.

خبرگزاری میزان: محمد پنجعلی در خصوص اینکه در چند روز گذشته برخی مربیان، بازیکنان و مدیران تیم‌های رقیب پرسپولیس در مصاحبه‌های خود صراحتا اعلام می‌کنند قهرمانی سرخپوشان «مهندسی» شده است، اظهار داشت: آقایان دَم از فوتبال پاک می‌زنند اما همین حرکات‌شان نشان می‌دهد که خودشان دنبال فوتبال ناپاک هستند. وقتی پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و با یک مساوی قهرمان می‌شود چرا این حرف‌ها را می‌زنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس با اقتدار در صدرجدول است و تا همین امروز هم کلی اشتباه داوری علیه این تیم اتفاق افتاده، بعد می‌گویند قهرمانی پرسپولیس مهندسی شده است؟ این رفتار ناجوانمردانه است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وقتی تیمی بزرگ مثل پرسپولیس در حال هت‌تریک قهرمانی است این جو‌ها را درست می‌کنند تا به تیم ضربه بزنند. بچه‌های پرسپولیس باید تا بعد از بازی با پارس جنوبی سکوت کنند و بعد از آن جواب اینها را بدهند. آقایان می‌خواهند تمرکز تیم را به هم بزنند و بچه‌ها نباید پاسخ این هجمه‌ها را بدهند. حواس بازیکنان، مدیران، مربیان و هواداران پرسپولیس باشد که وارد این بازی‌ها و این موج‌های خبری نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس جواب این هجمه‌ها را ندهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..