تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر با رقص و آواز در دانشگاه آزاد/ پس از دانش آموزان این‌بار قرعه به نام دانشجویان افتاد

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با هرگونه ولنگاری در دانشگاه آزاد مخالفیم، این اظهاراتی است که مسئولان دانشگاه آزاد همواره آن را بیان می‌کنند و به اهمیت حفظ شئونات در دانشگاه آزاد تاکید بسیاری دارند.

دانشگاه آزاد همواره در پی ایجاد محیط دانشگاهی مناسب برای جوانان بوده است و در خط مقدم تربیت نیروی جوان ایستاده، اما برخی مواقع اتفاقات حاشیه‌ای و صحبت‌های در گوشی نشان از تضعیف این هدف مهم در دانشگاه آزاد دارد.

هفته گذشته اولین جشنواره ورزشی دانشگاه علوم و تحقیقات با شکل و شمایلی جدید و منحصر به فرد به کار خود پایان داد، در این جشنواره تیم‌های ورزشی برگزیده انتخاب شدند و دانشجویان ورزشی مدال‌های خود را دریافت کردند؛ برنامه‌ای که با حضور چهره‌های مشهور ورزشی در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

تا پیش از منتشر شدن کیلپی از حواشی دانشگاه علوم و تحقیقات صحبتی از جشنواره ورزشی به میان نیامده بود اما پس از منتشر شدن این کلیپ مبتذل، این جشنواره و اتفاقات حاشیه‌ای آن سر زبان‌ها افتاد.

تقدیر با رقص و آواز در دانشگاه آزاد/ پس از دانش آموزان این‌بار قرعه به نام دانشجویان افتاد جشنواره‌ای مخالف با هنجارهای ارزشی در دانشگاه آزاد هیچ‌کس با برگزاری جشنواره‌های ورزشی و شادی آور برای دانشجویان مخالف نیست، اما هنگامی که رفتارها از چهارچوب خارج شوند و روی خط هنجار‌های آموزش عالی حرکت نکند، پسندیده نیست.

نمونه این دسته از برنامه‌ها را چندی پیش در مدارس سطح کشور مشاهده کردیم و دیدیم که دانش آموزان چگونه با یک موسیقی زیر‌زمینی و غیر‌مجاز بدون وجود هیچ ناظری لحظات خود را می‌گذرانند.

نمونه اتفاقات ناهنجاری که در مدارس رخ داد بلافاصله و در همان ایام در دانشگاه آزاد هم به وقوع پیوست و صدای موسیقی‌های غیرمجاز غربی در دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات پیچید.

برگزاری برنامه‌ای مبتذل، پخش آهنگ‌های غیر مجاز و اجرای حرکات موزون مخالف ارزش‌ها آن‌هم در بهترین واحد دانشگاه آزاد جای هیچ توجیهی باقی نگذاشته است و همین برنامه صدای اعتراض بسیاری از خانواده‌ها و دانشجویان را درآورده است.

تقدیر با رقص و آواز در دانشگاه آزاد/ پس از دانش آموزان این‌بار قرعه به نام دانشجویان افتاد گل به خودی مسئولان دانشگاه با برگزاری برنامه‌ای نا به هنجار مسئولان برگزاری این جشنواره ورزشی که از مدت‌ها پیش به دنبال برگزاری هر چه بهتر این مراسم بودند با دعوت از یک کمدین معروف و اجرای برنامه‌هایی ناهنجار پا روی ارزش‌ها گذاشتند و گل به خودی زدند.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری این برنامه و حواشی پیرامون آن بیان کرد: برگزاری این برنامه‌ها و نبود هماهنگی مناسب با مسئولان سبب اشاعه فرهنگ نامناسب غربی در محیط‌های دانشگاهی می‌شود.

یکی دیگر از دانشجویان هم در واکنش به صحبت‌های دوست خود بیان کرد: با وجود آنکه مسئولان دانشگاه آزاد از اهمیت اخلاقیات صحبت می‌کنند، اما متاسفانه شاهد برگزاری برنامه‌هایی این‌چنینی هستیم.

تقدیر با رقص و آواز در دانشگاه آزاد/ پس از دانش آموزان این‌بار قرعه به نام دانشجویان افتاد


شاد بودن دانشجویان منعی ندارد اما برگزاری برنامه‌ای ضد ارزشی که طی آن یک نفر با لودگی هرچه تمام‌تر فرهنگ ایرانی را به سخره بگیرد و با یک موسیقی غربی همخوانی کند و جمعیت را به اجرای حرکات موزون تشویق کند به هیچ وجه با فرهنگ آموزش عالی کشورمان تعاملی ندارد.

همچنان منتظر پاسخی منطقی هستیم

سوال این جاست که مگر مسئولان اجرایی برنامه در دانشگاه آزاد از محتوای برنامه‌های این کمدین خبر نداشتند و آیا نمی‌دانستند که چه ترانه‌هایی قرار است در محیط دانشگاهی پخش شود؟

دانشگاه آزادی که به دنبال تحولات فرهنگی است و شیوه نامه‌های تربیتی متعددابلاغ کرده چرا در برابر این برنامه سکوت کرده و اجازه برگزاری و ادامه برنامه را داده است.

پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از این حکایت دارد که هیچ یک از مسئولان فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد از این برنامه خبر نداشته‌اند و رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات هم تماس‌ها را بی‌پاسخ گذاشته است؛ البته همچنان باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال بررسی موضوع و شنیدن دلایل رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برای برگزاری این چنینی مراسم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر با رقص و آواز در دانشگاه آزاد/ پس از دانش آموزان این‌بار قرعه به نام دانشجویان افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..