تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی در برج، امنیت و اشرافی‌گری

درباره پنت هاوس

پنت هاوس به آخرین و بالاترین طبقه یا یکی از آخرین طبقات برج گفته می‌شود که به صورت ویژه و لوکسی ساخته شده و از امکاناتی مانند تراس‌های روباز، استخر و جکوزی برخوردار است.

با جست و جویی در لغت‌نامه دهخدا خواهید خواند که پنت هاوس آپارتمان شیکی در آخرین طبقه برج است که معمولا متراژ آن از طبقات پایینتر کمتر است اما به ازای آن حیاط دارد. اگر بخواهید تا با ریشه این کلمه آشنا شوید و پنت هاوس را ترجمه کنید، پنت هاوس به معنای خانه نقاش است. در کشورهای غربی به علت بضاعت کم هنرمندان، خانه‌ها و اتاق‌های زیر شیروانی با توجه به نبود آسانسور و نرسیدن آب گرم و سرد به این قشر از جامعه تعلق می‌گرفت تا اجاره بهای کمتری بابت آن بپردازند اما به دلیل اینکه آخرین طبقه ساختمان بود، ساکنین این خانه‌ها منظره خوبی در روبروی خود داشتند اما با گذشت زمان و پیشرفت امکانات رفاهی، این آپارتمان‌ها واحدهایی برای سرمایه‌داران شد تا در آخرین طبقه ساختمان در کنار امکانات رفاهی، آرامشی بدون سر و صدای بیرون از خانه در کنار منظره خوب از شهر داشته باشند.  

در ساخت و ساز برج‌های فعلی مساحتی به اندازه 450 تا 1700 متر را برای پنت هاوس‌ها در نظر می‌گیرند. برج‌های مسکونی بسیاری در شمال شهر تهران در محله‌هایی نظیر ولنجک، شهرک غرب، فرمانیه و الهیه دارای پنت هاوس‌های بسیار مجللی هستند که علی رغم قیمت‌های نجومی خود توجه همگان را به خرید آپارتمان در املاک تهران جلب می‌کنند. مثلا در دیوار که یکی از بهترین سایت‌های خرید و فروش املاک و لوازم نو و کارکرده است، می‌توانید برای خرید پنت هاوس گزینه‌های متعددی را پیدا کنید و پنت هاوس 450 متری را در محله نیاوران با متری 43 میلیون تومان خریداری کنید. علی رغم معمول که گفتیم پنت هاوس باید مساحتی حداقل 450 متر داشته باشد، این روزها پنت هاوس‌ها با مساحت‌های 350 متر یا حتی کمتر نیز ساخته و به فروش می‌رسند. برای نمونه می‌توانید پنت هاوس 115 متری با ویوی دریاچه چیتگر و روف گاردن یا تراس 40 متری در برج مسکونی با قیمت یک میلیارد و هفتصد و پنجاه هزار تومان در دیوار خریداری کنید.

ضمن اینکه این روزها می‌توانید در برج‌هایی که در خارج از تهران مثل شهر رودهن یا کرج ساخته می‌شوند، پنت هاوس‌های خوش نقشه و شیکی با متراژهای بزرگ و کوچک پیدا کرده و رهن و اجاره یا خریداری کنید تا از ویوی آنها در خارج از شهر و تماشای کوه و دشت لذت ببرید.

شما تجربه زندگی در برج داشته‌اید؟ به نظر شما چه معایب و چه مزایایی دارد.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی در برج، امنیت و اشرافی‌گری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..