تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی استثنایی که رای داوران عصر جدید را عوض کرد/ واكنش رويا نونهالى به کار خطرناک احسان عليخانى+ فیلم

دومین برنامه عصرجدید روی آنت رفتبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش ابتدایی برنامه علیخانی درباره رای‌های داوران صحبت کرد و گفت: دو دسته تماشاگر در فصل اول نسبت به رای داوران انتقاد داشتند، دسته اول نسبت به رای منفی داوران اعتراض می‌کردند و دسته دوم نسبت به رای‌های مثبت معترض بودند. آن‌ها ادعا می‌کردند برخی از شرکت کنندگان باید به مرحله فینال بیایند چراکه استعداد دارند، اما برخی می‌گفتند مگر چه استعدادی دارند که به فینال راه پیدا کنند؟

وی افزود: حتی ما درفصل اول این حرف را خیلی شنیدیم که عمه من هم این کار را می‌تواند انجام دهد و متوجه شدیم چقدر در ایران عمه‌های با استعداد داریم و من درخواست می‌کنم که عمه‌ها در عصر جدید ثبت نام کنند.

پیداشدن سر و کله رستم و اژد‌ها در قسمت دوم از فصل دوم عصر جدید

نخستین اجرای برنامه دوم از دور دوم عصرجدید اجرایی رزمی، رنگارنگ، و پرشور با نبرد رستم و اژد‌ها بود.
آن‌ها توانستند با اجرای قابل قبول رای مثبت داوران را دریافت کنند. البته ابتدا نونهالی به آن‌ها رای منفی داد، اما با توضیحاتی که گروه ارائه کردند گفت «کاملا قانع شدم و می‌توانم رای مثبت به این گروه بدهم.»

شیوا رضوی‌پور استعداد صداپیشگی که در مرحله اول از طرف واحد دوبلاژ سازمان صدا وسیما دعوت به کار شد، اجرای دوم عصرجدید را به عهده گرفت. او پس از اجرا با رای منفی داوران همراه شد، اما علیخانی گفت: به نظرم این اجرا لایق چهار رای منفی نیست.
با تاثیر از نظر مجری برنامه، اتفاق جالبی در عصر جدید رخ داد و بشیر حسینی و رویا نونهالی رای منفی خود را به مثبت تبدیل کردند.

اما بخش سوم شاهد اجرای باشکوه به بلندای شکوه ایران‌زمین رضا ارمندپیشه بودیم. اوتوانست با اجرای بسیار با حساس و دقیق با رای مثبت داوران همراه شود. علیخانی درباره شرایط سخت حضور این شرکت کننده توضیحاتی داد.

رضا ارمندپیشه گفت:برای حضور در برنامه کمتر می‌توانم مرخصی بگیرم من در یک شرکت مصالح ساختمانی کار می‌کنم و کمتر می‌توانم مرخصی بگیرم.

علیخانی از این شرکت کننده درخواست کرد برای کارگران اجرا موسیقی داشته باشد و خودش قول داد مجری برنامه باشد و داوران نیز همراه او در برنامه حضور داشته باشند.

محمدمهدی حیدریان آخرین اجرای دور دوم عصرجدید بود. این شرکت کننده با اسلحه که فقط دویست هزار تومان قیمت داشت توانست هدف‌های مختلفی را نشانه بگیرد و با رای مثبت داوران همراه شد.

حتی قهرمانان ملی و المپیکی این رشته اجرای او را تحسین کردند و رئیس فدراسیون تیراندازی از او برای حضور در این فدراسیون دعوت به همکاری کرد.

اما در این بخش احسان علیخانی و ایمان قیاسی می‌خواستند حرکت خطرناکی انجام بدهند که با واکنش رویا نونهالی روبرو شدند.

گفتنی است در فصل دوم داوران دو اجرا را در هر برنامه انتخاب می‌کنند و انتخاب نهایی به عهده مخاطبان خواهد بود. در نهایت در قسمت دوم داوران رضا ارمند پیشه و گروه اژدهای سرخ را به عنوان برگزیده انتخاب کردند حالا باید منتظر رای مردم باشیم.

اتفاقی استثنایی که رای داوران عصر جدید را عوض کرد/ اجرای احساسی خواننده جوان اشک همه را درآورد+ فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی استثنایی که رای داوران عصر جدید را عوض کرد/ واكنش رويا نونهالى به کار خطرناک احسان عليخانى+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..