تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خود را محاسبه کنیم و یکی‌یکی گناهانمان را کم کنیم +عکس نوشته

خود را محاسبه کنیم و یکی یکی گناهانمان را کم کنیم +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موضوعاتی که در روایات بر آن بسیار تاکید شده است و علمای اخلاق درباره‌اش بسیار بحث کرده‌اند، مسئله «محاسبه نفس » است. حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در بیانات خود پس از اقامه نماز در جمع برخی از شخصیت‌های فرهنگی - سیاسی در بیست و  سومین روز از فروردین سال ۱۳۹۰ با اشاره به مبحث محاسبه فرمودند:

«محاسبه‌ی نفس، خیلی چیز خوبی است. انسان باید خود را محاسبه کند، بعد یکی یکی از انجام گناهان خود کم کند. ما به بعضی از گناه‌ها عادت کرده‌ایم - گاهی انسان پنج تا، شش تا، ده تا گناه را عادت کرده - همت کنیم اینها را یکی یکی کنار بگذاریم؛ این نقاط ضعف را یکی یکی کم کنیم.»

خود را محاسبه کنیم و یکی یکی گناهانمان را کم کنیم +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خود را محاسبه کنیم و یکی‌یکی گناهانمان را کم کنیم +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..