تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیمرهای تلفن همراه افزایش یافتند

گیمرهای بازی‌های تلفن همراه افزایش یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری معتقدند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمند بهترین پیشرفت بشر در زمینه فناوری هستند. دلیل این تفکر آن‌ها هم این است که این وسیله قابل حمل بسیاری از کار‌های روزانه ما را راحت‌تر کرده است. دیگر با وجود این دستگاه هوشمند نیازی به استفاده از دوربین، ماشین‌حساب، رایانه و چیز‌های دیگر که اکنون در گوشی‌های تلفن همراه قرار دارند نیست. اما اگر یک قابلیت باشد که در گوشی‌های تلفن همراه پیشرفت بسیار زیادی کرده و اصلا با روز اولش قابل مقایسه نیست، آن بازی است.

گیمرهای بازی‌های تلفن همراه افزایش یافتند

در آمریکا، ۶۰ درصد از گیمر‌ها در تلفن‌همراه خود بازی می‌کنند، یک نظرسنجی که به وسیله انجمن نرم افزار سرگرمی (ESA) انجام شده است نشان داد مبلغ بازی‌ها و خرید نرم‌افزار در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است. در ادامه اعداد به دست آمده در این مطالعه را مشاهده می‌کنید:

متوسط گیمر‌های آمریکایی که ۳۳ سال سن دارد ترجیح می‌دهند در گوشی تلفن‌های همراه خود بازی کنند و این افراد زیاد برای محتوا هزینه می‌کنند. این تعداد ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل و ۸۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۵ است. مبلغ ۴۳.۴ میلیارد دلاری که در سال ۲۰۱۸ هزینه شده عمدتا برای محتوا بوده است و مبلغ کمتری برای برای سخت‌افزار و لوازم جانبی خرج شده است. تقریبا ۶۵ درصد بزرگسالان جمعیت ایالات متحده آمریکا یا بیشتر از ۱۶۴ میلیون نفر بازی انجام می‌دهد. محبوب‌ترین ژانر بازی‌های گوشی Casusal آست. البته تقریبا نیمی از این افراد در کامپیوتر‌های شخصی و کنسول‌های گیم نیز بازی می‌کنند. در ادامه فهرست عناوین پر فروش سال ۲۰۱۸ را مشاهده می‌کنید. البته در این لیست تنها بازی‌های گوشی نیستند بلکه عناوین کامپیوتر و کنسول نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: عنوان محبوب Fallout 76 می‌خواهد تا پایان دنیا زنده بماند!

انتهای پیام/

گیمرهای گوشی تلفن همراه افزایش یافته اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیمرهای تلفن همراه افزایش یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..