تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادی از بهنام صفوی با پخش برنامه دورهمی

یادی از بهنام صفوی با پخش برنامه دورهمیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بازپخش گفتگوی مهران مدیری با بهنام صفوی در برنامه «دورهمی» امشب روی آنتن می‌رود. بهنام صفوی در این گفتگو در پاسخ به سوال مجری که می‌پرسد، چرا او را پسر مودب موسیقی ایران صدا می‌کنند؟ تاکید می‌کند که رفتاری مناسب داشته و همواره قدردان مردم بوده است. وی با خواندن قطعه‌ای موسیقی برای همه آرزوی سلامتی و جیبی پر از پول کرد.

بازپخش این برنامه چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعات ۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶ و ۳۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ بهنام صفوی خواننده پاپ کشور دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در ۳۶ سالگی، بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستان میلاد اصفهان دارفانی را وداع گفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادی از بهنام صفوی با پخش برنامه دورهمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..