تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه جرج کلونی به بن افلک چه بود؟

توصیه جرج کلونی به بن افلک چه بود؟به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، این تقریبا غیر ممکن است که از ایفای نقش بزرگترین شخصیت کارآگاه سینما چیزی یاد نگیرید، برای مثال جرج کلونی در یک مصاحبه از تجربه خود در فیلم «بتمن و رابین» در سال ۱۹۹۷ سخن گفت که معتقد است این فیلم تغییرات مهمی در حرفه وی به وجود می آورد و درس‌های مهمی در مورد اینکه صنعت فیلم چگونه فعالیت می کند، آموخته است.

او در این باره می‌گوید: آرلوند شوارتزنگر در فیلم «بتمن و رابین» در حدود ۲۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد که تقریبا ۲۰ برابر آن چیزی بود که من به عنوان نقش اصلی در شخصیت بتمن دریافت کردم و ‌می‌دانید ما تنها یک روز در مقابل یکدیگر بازی کردیم.

او همچنین در مورد نقد منفی منتقدان در مورد این فیلم گفت: به نظر عادلانه است، من بتمن را بازی کردم و در ایفای آن خوب نبودم و فیلم نیز فیلم خوبی نبود، اما چیزی که این شکست به من آموخت این است که در مورد کاری که میخواهم انجام دهم دوباره فکر کنم، زیرا الان من بازیگری نیستم که تنها نقشی را ایفا میکند بلکه در مقابل فیلم مسئولیت دارم.

سال‌ها بعد کلونی فرصت این را داشت تا با بن افلک در فیلم آرگو همکاری کند که کلونی در آن فیلم تهیه کنندگی را بر عهده داشت و این بهترین موقعیت برای دادن توصیه هایش به بن افلک بود که تصمیم گرفته بود در فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» (۲۰۱۶) به ایفای نقش بپردازد.

کلونی گفت:در واقع با بن صحبت کردم و به لو گفتم این کار را نکن، من آن را تجربه کرده ام و اصلا خوب نیست. با این حال بن افلک پیشنهاد مرا قبول نکرد و این نقش را بازی کرد که به نظرم در آن فوق العاده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه جرج کلونی به بن افلک چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..