تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد جالب یک شهروند آمریکایی به مسیح علینژاد +فیلم

درخواست شهروند آمریکایی از مسیح علی‌نژادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موجو یک شهروند ایرانی ساکن آمریکاست که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی مسیح علینژاد را به چالش متفاوتی دعوت کرده است. او از علی‌نژاد که خود را مدعی حقوق بشر و آزادی می‌داند درخواست کرده است برای احقاق حق یک آمریکایی تلاش کند.

 پیش‌تر در فضای مجازی ویدئویی از برخورد خشن پلیس‌های آمریکا با شهروندی آمریکایی منتشر شده بود که نمایشی از اوج خشونت نسبت به این شهروند است. باید دید آیا علینژاد برای احقاق حق این شهروند آمریکایی پیش قدم خواهد شد و چقدر بر ادعای خود مبنی بر آزادی صادق است.

گفتنی است؛ مسیح علینژاد فعال رسانه‌ای ضدانقلاب که چند سالی است با کمپین ضدحجاب چهارشنبه‌های سفید، حجاب بانوان ایرانی را مورد هدف قرار داده است. این در حالی است که بار‌ها اسناد ارتباط او با سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دریافت مبالغ کلان از این سازمان‌ها جهت تبلیغ علیه انقلاب اسلامی ایران  منتشر شده است.

در ادامه ویدئویی را که موجو خطاب به علینژاد به اشتراک گذاشته است، می‌توانید ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد جالب یک شهروند آمریکایی به مسیح علینژاد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..