تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز جنسی پسر 18 ساله به دختر همسایه در موتورخانه آپارتمان! + عکس

دختری جوان توسط پسر همسایه شان در موتورخانه آپارتمان در بلوک یک مورد تجاوز قرار گرفت.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رکنا: طبق گزارش پلیس و به گفته کامرون استرلینگ وی پس از این که متوجه شد مادرش به همراه برادر کوچکترش به بیرون از خانه رفتند به سراغ دختر همسایه شان که در پارکینگ آپارتمان بود رفت و او را پس از ضرب و شتم به مدت ۹۰ دقیقه مورد تجاوز خشونت آمیز قرار داد.

تجاوز جنسی پسر 18 ساله به دختر همسایه در موتورخانه آپارتمان! + عکس
قربانی پس از این که برهنه در موتورخانه آپارتمان رها شد ماجرا را به مادرش توضیح داد و پس از تماس با اداره پلیس از کامرون شکایت کرد. ماموران پلیس پس از دستگیری کامرون او را به اداره پلیس منتقل و قربانی را برای تایید تجاوز به پزشکی قانونی انتقال دادند.

پزشکی قانونی پس از معاینه دختر جوان تجاوز به او را تایید کرد و از طریق آزمایشات دی ان‌ای اثرات مردانه در بدن قربانی متجاوز بودن کامرون را اثبات کرد. اکنون متهم بدون قرار وثیقه و به صورت موقت در زندان است تا جلسه دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز جنسی پسر 18 ساله به دختر همسایه در موتورخانه آپارتمان! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..