تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دلخراش ۴ سرنشین پیکان در دو تصادف مرگبار

سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: مقارن صبح دوشنبه، یکدستگاه پیکان که از رزن به همدان در حال حرکت بود بعلت خواب آلودگی راننده وارد لاین مقابل خود شده و با یکدستگاه تریلی که از مسیر روبرو در حال تردد بود به صورت رخ به رخ تصادف کرد که در این حادثه متاسفانه سه سرنشین پیکان در دم جان باختند.

در تصادف دیگری که در جاده ملایر به نهاوند در نزدیکی روستای حسین آباد ناظم اتفاق افتاد نیز یکدستگاه سواری پیکان با خودروی خاور حامل بار کاه تصادف کرد که متاسفانه در این حادثه راننده پیکان در دم جان باخت و دو نفر از سرنشینان هم به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ بشری، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و سبقت غیرمجاز را از عوامل اصلی تصادفات دانست و گفت: به رانندگان گرامی توصیه می شود بعد از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و از شتاب و عجله در رانندگی و سبقت های غیر مجاز نیز اکیدا خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دلخراش ۴ سرنشین پیکان در دو تصادف مرگبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..