تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعات پستی الوپست را بشناسید

ممنوعات پستی الوپست را بشناسیدبه گزارش حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری بین دو شرکت ملی پست و الوپیک و ایجاد سرویس جدیدی به نام "الو پست"، خدمات پستی از در منزل یا محل کار ارائه شده و هموطنان می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر دولتی و خصوصی پستی، مرسولات خود را به اقصی نقاط کشور و دنیا ارسال کنند.

در این سرویس، متقاضی از طریق اپلیکیشن "الو پست"، درخواست خود را به پیک‌های موتوری که دارای معرفینامه معتبر و تأئید شده از سوی شرکت ملی پست هستند، ارسال نموده و مرسوله خود را به این افراد جهت پست به آدرس گیرنده، می‌سپارند.

این گزارش می‌افزاید: در این سرویس، قوانین پستی داخلی و بین المللی اتحادیه پستی جهانی اعمال شده و ممنوعات پستی شامل این سرویس نیز می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعات پستی الوپست را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..