تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شد +فیلم

تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عنوان کراش باندیگوت یکی از پرطرفدرا‌ترین عناوین قدیمی است که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۶ و توسط شرکت ناتی داگز منتشر شد. اما روند ساخت این عنوان به اینجا ختم نشد و به دلیل محبوبیت شخصیت اصلی بازی، شرکت‌های دیگری هم دست به ساخت این عنوان با داستان‌های مختلف زدند که به همین ترتیب تاکنون ۲۹ نسخه از این عنوان وارد بازار شده است. داستان این عنوان در جزیره‌ای خیالی رخ می‌دهد و محوریت اصلی داستان حول شخصیتی به نام کراش باندیگوت است. این شخصیت توسط دکتر کورتکس که در داستان بازی نام او زیاد شنیده می‌شود، دچار تغییراتی ژنتیکی شده است. هدف کراش در این عنوان زندگی آرام در کنار مشکلات خود است، اما دکتز کورتکس هر بار برای او مشکلی تازه ایجاد می‌کند و هدف گیمر در این عنوان مقابله با این مشکلات است.

تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شد+فیلم

شرکت‌های Activision و Beenox از مدت‌ها پیش در حال کار روی نسخه جدید خانواده کراش بودند که به تازگی تریلری جدید از این عنوان منتشر شده است. این تریلر متمرکز روی یکی از شخصیت‌های بازی نیست و خبر از سفارشی سازی شخصیت‌ها و ماشین‌ها در این عنوان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: عنوان Days Gone صدرنشین فروش در انگلستان شد 

در این تریلر مشخص شد گیمر می‌تواند رنگ خودرو خود، رینگ ولاستیک و حتی برچسب‌های روی خودرو خود را سفارشی سازی کند. همچنین گیمر می‌تواند میوه‌هایی که در جریان بازی جمع می‌کند را در فروشگاه موجود در بازی، برای خرید تجهیزات خودرو و یا ظاهر کاراکتر بازی، خرج کند. علاوه بر این برای ظاهر شخصیت‌های بازی نیز انیمیشن‌های جدید و منحصر به فردی تدارک دیده شده‌اند.

عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ ۲۱ ژوئن برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و سوویچ عرضه خواهد شد. شرکت سازنده عنوان مذکور اعلام کرد؛ متاسفانه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر منتشر نخواهد شد و گیمر‌های کامپیوتر از این عنوان محروم خواهند بود.

در ادامه تریلر منتشر شده ار این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی کراش باندیگوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..